RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Найдорожчим футбольним брендом стала "Баварія"

Тріумфатор Ліги чемпіонів-2013 мюнхенська "Баварія" стала найдорожчим футбольним брендом планети.

За даними консалтингової компанії Brand Finance, вартість бренду німецького клубу оцінюється у 860 мільйонів доларів.

За останній рік, бренд баварців виріс у ціні на 9%, пише ТСН.

Таким чином, "Баварія" потіснила з лідируючої позиції чемпіона Англії "Манчестер Юнайтед".

Бренд "Червоних дияволів" оцінено у 837 мільйонів доларів.

Зазначимо, що до рейтингу потрапили 50 клубів. Серед них найбільше представництво мають англійські команди - 14.

Топ-10 рейтингу найдорожчих футбольних брендів 2013
1(2). "Баварія", Мюнхен (Німеччина) - 860
2(1). "Манчестер Юнайтед" (Англія) - 837
3(3). "Реал", Мадрид (Іспанія) - 621
4(4). "Барселона" (Іспанія) - 572
5(5). "Челсі", Лондон (Англія) - 418
6(6). "Арсенал", Лондон (Англія) - 410
7(7). "Ліверпуль" (Англія) - 361
8(8). "Манчестер Сіті" (Англія) - 332
9(9). "Мілан" (Італія) - 263
10(11). "Боруссія" Дортмунд (Німеччина) - 260
Редактор: Юрій Коверзнєв
29-05-2013, 13:53
Коментарів 0 Переглядів 1 274

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



"На Трампа сподіваймося, але люби, Боже, правду"
"Це важка, але необхідна правда, яку важко буде прийняти багатьом", - зазначає Сергій Рудик
«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.