Популярний відеоресурс YouTube тестує функцію, яка дає можливість користувачам вибирати між переглядом "довгої" реклами перед відео та "рекламною паузою" у процесі перегляду ролика, пише ТСН.
Так, під час спроби переглянути деякі ролики користувачам пропонують вибрати між двома варіантами реклами. У деяких випадках глядач також може зазначити, який із запропонованих рекламних роликів він хоче побачити перед самим відео.
Видання The Next Web зазначає, що тривалість запропонованої "довгої" реклами коливається від 30 секунд до двох хвилин. У разі, якщо користувач вибере "рекламну паузу" або не зазначить нічого у відведений відрізок часу, під час ролика йому покажуть кілька рекламних повідомлень. Їх кількість буде залежати від тривалості самого відео.
Представники YouTube не стали коментувати, коли новий механізм вибору реклами буде запущений остаточно. Вони зазначили, що відеохостинг регулярно проводить експерименти та аналізує реакцію користувачів.
27-02-2013, 18:06
0
1 778