У Японії деякі ресторани мають намір боротися із залишками їжі на тарілках відвідувачів.
З метою заощадити кошти і продукти, адміністрації ресторанів штрафуватимуть відвідувачів за недоїдені страви.
Ресторатори вважають, що їхні клієнти повинні реально оцінювати власні можливості й у відповідності з ними робити замовлення.
Фахівці, у тому числі дієтологи, вважають, що це досить правильний метод боротьби з переїданням і привчання до економного ставлення до їжі, оскільки мільйони людей у низько розвинених країнах щодня недоїдають і вмирають від голоду.
Раніше американські вчені з Університету штату Іллінойс довели, що нагадування відвідувачам ресторанів про те, скільки калорій є у тій чи іншій страві, змушує їх їсти менше і замовляти більш здорову їжу.
21-02-2013, 15:47
0
4 152