Квитанцію на 19 тисяч фунтів (понад $ 30 тис.) за послуги мобільного зв'язку отримав житель британського міста Тільбюрі Кріс Бовіс, який хотів дізнатися у компанії-оператора, чому йому раптово вимкнули зв'язок.
Дізнавшись про два неоплачених рахунки на 14 і 16 тисяч доларів за використання мобільного інтернету, житель графства Ессекс і власник популярного смартфона спершу просто вирішив, що це розіграш. Однак компанія почала спроби зняти цю суму з його рахунку.
Пізніше співробітники магазина Apple, куди для перевірки був направлений телефон, виявили, що iPhone британця виявився несправним: він самостійно виходив в мережу. Бракований апарат був замінений на новий.
Спочатку мобільний оператор зменшив свої претензії до користувача до 300 фунтів ($ 480), але потім увійшов в ситуацію свого клієнта і обнулив борг.
Раніше повідомлялося, що починаючи з 1 січня 2013 року, режим Не турбувати в пристроях на базі iOS 6 - смартфонах iPhone, планшетах iPad і плеєрах iPod touch - може працювати з перебоями.
8-01-2013, 10:43
0
1 597