Компанія Tropicana, що займається виробництвом соків, встановила на Трафальгарській площі в Лондоні штучне сонце. Рекламна кампанія під назвою "Більш яскравий ранок" була запущена 23 січня. Штучне сонце засяяло на площі о 6:50 ранку, за годину до світанку, і було виключене о 19:30. Таким чином, звичайний світловий день лондонців збільшився на три години, повідомляє ТСН.
Довкола сонця на площі було встановлено спеціальні крісла, в яких кожен охочий може відпочити і спробувати сік Tropicana.
Штучне сонце було придумане й розроблене компанією Greyworld. Площа поверхні сонця складає 200 квадратних метрів, а вага - більше 2,5 тонн. Штучне світло, яке випромінює сонце, дорівнює світлу від 60 тисяч звичайних лампочок.
Як стверджують розробники з Greyworld, їх сонце видно навіть з космосу. До речі, схожу рекламну кампанію під назвою "Арктичне сонце" Tropicana провела в Канаді, в арктичному місті Інувік. За цю кампанію Tropicana отримала золото на фестивалі FAB Awards, на якому оцінюється найкраща реклама їжі та напоїв
25-01-2012, 08:12
0
2 205