RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Уродженка Чернівців рекламуватиме бренд Lady Dior

Відома голлівудська актриса, уродженка Чернівців Міла Куніс стала новим обличчям знаменитої лінії сумок Lady Dior. Про це повідомляє сайт beintrend.com.

Керівництво бренду прийняло рішення про заміну французької зірки Маріон Котійяр, яка впродовж кількох років знімалась у рекламних кампаніях фірми.

Після прем’єри фільму "Чорний лебідь" в Міла Куніс стала дуже популярною. За минулий рік вона встигла з’явитися на обкладинках журналів W Magazine та GQ. За словами Дельфін Арно, ця молода акторка проявляє образ ідеальної жінки в стилі Dior: впевненої у собі, сильної та сучасної.

Нагадаємо, Міла Куніс народилася 1983 р. у Чернівцях. У 1991 році родина емігрувала з України й перебралася до Лос-Анджелеса (США). Міла навчалася в Беверлі-хілз-студії, де одержала акторську освіту (2001). Зніматися в кіно стала ще з дитинства.
Редактор: Igor
10-01-2012, 15:11
Коментарів 0 Переглядів 2 891

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.