Вчені вирішили головну загадку тисячоліття про курку і яйце

Загадку тисячоліття про те, хто з'явився першим, курка чи яйце, вперше запропонували давньогрецькі філософи для визначення причини і слідства. Довгий час це питання залишалося невирішеним. Однак фізики з Квінслендського університету та Інституту імені Луї Нееля знайшли відповідь на це філософське питання. Дослідження опубліковане в журналі Physical Review Letters.

На думку вчених, курка і яйце з'явилися одночасно – це підтверджують закони квантової механіки. Таким чином, виявилися не праві всі ті, хто обирав курку, і хто ставив на яйце

Доктор Жаки Ромера з Центру передового досвіду для інженерних квантових систем пояснює розгадку тим, що в квантовій фізиці причина і наслідок не завжди відповідають звичним законам логіки, і в цьому мікроскопічному світі одна подія не обов'язково стає причиною іншого.

Для прикладу, був узятий знаменитий в інтернеті експеримент про кота Шредінгера, який демонструє неповноту квантової механіки при переході від субатомних систем до макроскопічних.

Суть експерименту проста. Уявіть, що в ящик помістили кота. У ящику є механізм, що містить радіоактивне атомне ядро і ємність з отруйним газом. Параметри експерименту підібрані так, що ймовірність розпаду ядра за 1 годину становить 50%. Якщо ядро розпадається, відкривається ємність з газом і кіт гине. Якщо розпаду ядра не відбувається – кіт залишається живий-здоровий.

Квантова механіка пояснює, що атомне ядро і кіт перебувають у всіх можливих станах одночасно, тому що кіт живий і мертвий одночасно. Це називається квантовою суперпозицією.

Тому відповідь на загадку про курку і яйце звучить так: вони з'явилися одночасно.
14-09-2018, 02:29

«Заспокойся»: у Чернівцях патрульна врятувала чоловіка, який хотів стрибнути з моста - відео
"Все відбувалось дуже швидко. Ми пробували вмовити його злізти і поговорити, однак – марно". – згадують патрульні.
У Чернівці сьогодні прибуде перший вантаж «пакунків малюка»
У звязку із технічними проблемами орієнтовний час прибуття змінили з 12.00 на 16.00.
Міськрада Чернівців дала дозвіл закупити тролейбуси і маршрутки в лізинг
Це мають бути низькопідлогові автобуси великої місткості (не менше 100 місць), а також нові та вживані тролейбуси.
Пацани ходять табунами, а корупція – городами. Блог Мостіпаки
Про головні політичні події минулого тижня - у блозі Олександра Мостіпаки
Автомобіль у розстрочку від 0,01% річних відтепер можна обрати в будь-якому автосалоні України (на правах реклами)

Клієнти ПриватБанку отримали можливість придбавати нові автомобілі в розстрочку на акційних умовах з будь-якого автосалону України
10 причин, чому дитині варто відвідувати заняття у центрі розвитку дитини ІриСкА (на правах реклами)

У цій статті ми постараємося відповісти на питання: у чому ж переваги Центру дитячого розвитку "ІриСкА", з якого віку потрібно віддавати дитину на навчання і для чого це дитині потрібно?
Сльози від амброзії та полину