Вчені вирішили головну загадку тисячоліття про курку і яйце

Загадку тисячоліття про те, хто з'явився першим, курка чи яйце, вперше запропонували давньогрецькі філософи для визначення причини і слідства. Довгий час це питання залишалося невирішеним. Однак фізики з Квінслендського університету та Інституту імені Луї Нееля знайшли відповідь на це філософське питання. Дослідження опубліковане в журналі Physical Review Letters.

На думку вчених, курка і яйце з'явилися одночасно – це підтверджують закони квантової механіки. Таким чином, виявилися не праві всі ті, хто обирав курку, і хто ставив на яйце

Доктор Жаки Ромера з Центру передового досвіду для інженерних квантових систем пояснює розгадку тим, що в квантовій фізиці причина і наслідок не завжди відповідають звичним законам логіки, і в цьому мікроскопічному світі одна подія не обов'язково стає причиною іншого.

Для прикладу, був узятий знаменитий в інтернеті експеримент про кота Шредінгера, який демонструє неповноту квантової механіки при переході від субатомних систем до макроскопічних.

Суть експерименту проста. Уявіть, що в ящик помістили кота. У ящику є механізм, що містить радіоактивне атомне ядро і ємність з отруйним газом. Параметри експерименту підібрані так, що ймовірність розпаду ядра за 1 годину становить 50%. Якщо ядро розпадається, відкривається ємність з газом і кіт гине. Якщо розпаду ядра не відбувається – кіт залишається живий-здоровий.

Квантова механіка пояснює, що атомне ядро і кіт перебувають у всіх можливих станах одночасно, тому що кіт живий і мертвий одночасно. Це називається квантовою суперпозицією.

Тому відповідь на загадку про курку і яйце звучить так: вони з'явилися одночасно.
14-09-2018, 02:29

На Буковині першокласниця вистрибнула з вікна на другому поверсі школи: у дівчинки забій хребта
Дівчинка злякалась зачиненого туалету, й вирішила вискочити з вікна
Смертельна ДТП з поліцейським на Буковині: що відомо на цей час
За фактом дорожньо-транспортної пригоди слідчі розпочали кримінальне провадження
Няшна власть: Дєдушка – з зубрами, Вася – з яблучком. Блог Мостіпаки
Про головні політичні події в регіоні - у блозі Олександра Мостіпаки
Професійне прання: де шукати хімчистки у Чернівцях (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі місця, де їх шукати, – хімчистки у Чернівцях.
Передовий Інтернет-провайдер у Чернівцях «Інтелект» турбується про своїх клієнтів та створює приємні миті (на правах реклами)

31.10.18, о 12.00, біля ТЦ "Проспект" Інтернет-провайдер "Інтелект" провів заключну частину акції, а саме розіграш призів серед діючих та майбутніх клієнтів.
Комп’ютери та гаджети: де придбати та відремонтувати в Чернівцях (на правах реклами)

Ми знайшли декілька точок у Чернівцях, де швидко та якісно подбають про ваші комп’ютерні пристрої та девайси чи підберуть нові. Поспішайте, адже спеціально для вас діють знижки!
Апартаменти чистого повітря чекають на своїх мешканців (на правах реклами)