Вчені вирішили головну загадку тисячоліття про курку і яйце

Загадку тисячоліття про те, хто з'явився першим, курка чи яйце, вперше запропонували давньогрецькі філософи для визначення причини і слідства. Довгий час це питання залишалося невирішеним. Однак фізики з Квінслендського університету та Інституту імені Луї Нееля знайшли відповідь на це філософське питання. Дослідження опубліковане в журналі Physical Review Letters.

На думку вчених, курка і яйце з'явилися одночасно – це підтверджують закони квантової механіки. Таким чином, виявилися не праві всі ті, хто обирав курку, і хто ставив на яйце

Доктор Жаки Ромера з Центру передового досвіду для інженерних квантових систем пояснює розгадку тим, що в квантовій фізиці причина і наслідок не завжди відповідають звичним законам логіки, і в цьому мікроскопічному світі одна подія не обов'язково стає причиною іншого.

Для прикладу, був узятий знаменитий в інтернеті експеримент про кота Шредінгера, який демонструє неповноту квантової механіки при переході від субатомних систем до макроскопічних.

Суть експерименту проста. Уявіть, що в ящик помістили кота. У ящику є механізм, що містить радіоактивне атомне ядро і ємність з отруйним газом. Параметри експерименту підібрані так, що ймовірність розпаду ядра за 1 годину становить 50%. Якщо ядро розпадається, відкривається ємність з газом і кіт гине. Якщо розпаду ядра не відбувається – кіт залишається живий-здоровий.

Квантова механіка пояснює, що атомне ядро і кіт перебувають у всіх можливих станах одночасно, тому що кіт живий і мертвий одночасно. Це називається квантовою суперпозицією.

Тому відповідь на загадку про курку і яйце звучить так: вони з'явилися одночасно.
14-09-2018, 02:29

На Буковині знайшли мертвою пенсіонерку, яка наприкінці минулого року зникла безвісти
Поліцейські Кіцманщини встановлюють обставини загибелі літньої жінки
В Україну йдуть сильні снігопади, Буковину теж засипе
Замітати почне вночі з 22 на 23 січня
У Чернівцях затримали сутенера, який підгодовував дівчат наркотиками - фото
Поліцейські з’ясували, що зловмисник пригощав своїх "підопічних" наркотиками, щоб вони були більш залежними від нього.
«Володькова погода» і тєнь генсеків. Блог Мостіпаки
Огляд головних політичних подій 2018 року – в блозі Олександра Мостіпаки
"Спокуса" зробить ваш інтим яскравішим (на правах реклами)

Парфуми з феромонами, ароматичні олійки для масажу, різноманітні секс-іграшки – далеко не весь перелік речей, які зможуть зробити ваше інтимне життя значно яскравішим
Привітання з новорічними святами начальника Чернівецького обласного управління Ощадбанку Руслана Запаранюка (прес-реліз)[/center]
У новий рік ми вступаємо у прекрасному настрої, з добрими побажаннями та світлими почуттями. Тримайте їх у своїй душі, у своєму серці кожного дня наступного року, і життя обов’язково віддячить вам за доброту
Корал Тревел Еліт Сервіс: перший рік на чернівецькому ринку елітних туристичних послуг (на правах реклами)

Основна мета створення елітного турагентства – індивідуальний підхід до вимогливих клієнтів, яких цікавлять нестандартні тури, складні маршрути, більш повний набір супутніх послуг
Чернівецький юридичний інститут та коледж НУ"ОЮА" запрошують абітурієнтів на навчання (на правах реклами)

15 грудня 2018 року Чернівецький юридичний інститут та коледж Національного університету "Одеська юридична академія" вкотре відчинив двері для своїх абітурієнтів, які бажають дізнатися про вищий навчальний заклад та здобути якісну освіту в ЧЮІ та ЧЮК НУ "ОЮА"
STEM-школа INVENTOR – школа для сучасних дітей (на правах реклами)

Помічаєте потенціал у своїй дитині, проте не знаєте де і як його розвинути? Шукаєте русло, в яке направити кмітливість допитливої непосиди? Довірте цю справу центру дитячого розвитку INVENTOR!