У неділю, 18 червня, перемогою заводської команди Toyota на чолі з Фернандо Алонсо завершився 86-й добовий марафон "24 години Ле Мана".
Таким чином іспанець став всього восьмим гонщиком в історії, якому підкорилися дві з трьох перемог "потрійної корони" автоспорту (Монако, Індіанаполіс і Ле-Ман). Зібрати всю корону вдалося тільки Грему Хіллу, який ганявся в 60-70-х роках. З того часу ближче всіх до неї вдалося підібратися Хуану-Пабло Монтойя, який двічі перемагав в Індіанаполісі і один раз в Монако.
Алонсо в 2017 році вийшов на старт "Інді-500", але зійшов за 20 кіл до фінішу. Гонка в Ле-Мане скорилася йому з першої спроби.
На старт "24 годин Ле-Мана" в цьому році Toyota вийшла в якості безумовного фаворита, з огляду на відсутність суперників після відходу Audi і Porsche в останні два роки і тотальну перевагу над приватниками в LMP1. З самого старту екіпажі №7 і №8 передбачувано пішли у відрив і боролися тільки між собою, час від часу обмінюючись позиціями.
Переможцями в протистоянні двох екіпажів вийшли Себастьєн Буемі, Казукі Накаджіма і Фернандо Алонсо. До обіду неділі вони закріпилися на лідируючій позиції і останні години їхали все далі від Камуі Кобаяші, Майка Конвея і Хосе-Марії Лопеса, яким в результаті привезли на фініші цілих два кола. Переможцями в протистоянні двох екіпажів вийшли Себастьєн Буемі, Казукі Накаджіма і Фернандо Алонсо. До обіду неділі вони закріпилися на лідируючій позиції і останні години їхали все далі від Камуї Кобаяші, Майка Конвея і Хосе-Марії Лопеса, яким в результаті привезли на фініші цілих два кола.
Для всіх трьох цей тріумф став першим в Ле-Мане, при цьому Буемі і Накаджіма в цьому році вийшли на старт вже всьоме в кар'єрі.
Третіми "24 години Ле-Мана" завершили гонщики Rebellion Racing Тома Лоран, Матіас Беш і Густаво Менезес, а їх напарники Андре Лоттерер, Ніл Джані і Бруно Сенна зайняли четверте місце і стали останніми, що фінішували в LMP1.
П'яте місце в абсолютному заліку і перше в класі LMP2 зайняли гонщики російської команди G-Drive Racing у складі Романа Русінова, Жан-Еріка Верня і Андреа Піццітоли.
В GTE Pro переможний дубль здобула заводська команда Porsche - Кевін Естро, Мікаель Крістенсен і Лоренс Вантор, що фінішували першими з відривом в одне коло від Ріхарда Ліца, Джанмаріа Бруні і Фредеріка Маковекі. Третіми стали Себастьєн Буемі, Джо Хенд і Дірк Мюллер з колективу Ford Chip Ganassi.
У напіваматорському класі GTE Am найсильнішими стали гонщики Dempsey-Proton Racing Крістіан Рід, Метт Кемпбелл і Жюльєн Андела, що випередили на 1 хвилину і 39 секунд екіпаж Spirit of Race на чолі з колишнім пілотом Ф1 Джанкарло Фізікеллою.
17-06-2018, 18:45
0
1 404