Вулкан Етна сповзає до моря - вчені

Вчені з Відкритого університету Великобританії встановили, що весь масив вулкана Етна на острові Сицилія сповзає до Середземного моря зі швидкістю 14 мм на рік, повідомляє BBC.

Така швидкість здається незначною, але дослідження з вулканології свідчать, що рух по похилій може призвести до катастрофічних наслідків. На думку британських дослідників, активність вулкана може зрости.

"Поки що немає причин для тривоги, але за цим процесом потрібно стежити, особливо якщо швидкість руху збільшується", - сказав керівник дослідження Джон Мюррей з Відкритого університету.

Геологи помістили високоточні GPS-станції по периметру найбільшого вулкана Європи і фіксували дані протягом 11 років. Виявилося, що Етна рухається у південно-східному напрямку, до міста Джарре. Цьому сприяє слабка і податлива порода в основі вулкана.

24-03-2018, 17:09

ДТП на об'їзній Чернівців: є постраждалі - фото
Внаслідок удару одне авто злетіло в кювет, у поліції повідомили про потерпілих
«Чернівцігаз» оштрафували на 7 мільйонів за донарахування у платіжках
Антимонопольний комітет оштрафував групу облгазів Фірташа на 278 мільйонів гривень
«Феодально-корупційна вотчина»: Нефьодов розповів про контрабанду на Буковині
Глава Держмитслужби заперечив, що через кордони Чернівецької області проходить найбільше контрабанди в Україні

Як Великий і могутній ЗЕ Курятніка в стойло заганяв. Блог Мостіпаки
Про головні події Чернівців та Буковини за останній тиждень
Зима знову застала зненацька! Блог Марини Кавкало
"Де таке бачено, щоб у грудні випав сніг?" – саме таке враження склалося у понеділок, коли невеликий сніжок мало не спаралізував рух транспорту по місту та й по області загалом
«Ласкаво просимо в Україну». Блог Юлії Пацаранюк
Про неприємні враження від подорожей літаками
Хочете потішити  дітей, рідних і друзів приємними сюрпризами? Завітайте у магазин "Puzzle home" за особливими і цікавими подарунками.*

У магазині "PUZZLE HOME" ви знайдете варіанти подарунків як для дорослих (і жінок, і чоловіків), так і для діток.
«Круасан купуй – до Львова мандруй». Нова акція від «Львівських круасанів» у Чернівцях».*

Завітайте у кафе-кондитерську "Львівські круасани" та переконайтеся, що за справжніми французькими булочками зовсім не потрібно летіти в Париж. Та скористайтеся акційною пропозицією "Круасан купуй – до Львова мандруй".
Фільтри для води у Чернівцях: ТМ "AKVIUS" подбає, щоб ваша вода була чистою і якісною.*

Придбати хороший фільтр для води в Чернівцях можна у ТМ AKVIUS.
Завдяки якісним та сучасним системам очищення води та професійній підтримці ТМ AKVIUS у ваших оселях буде чиста й безпечна вода.
Здорове харчування у Чернівцях: де шукати безпечні, але недорогі  продукти?*

Торговельна мережа "АТБ" уже понад чверть сторіччя відома мільйонам українців гарантованою якістю товарів і доступними цінами. Завдяки "АТБ" можливість наповнити холодильник безпечними натуральними продуктами тепер мають і мешканці нашого міста.
У Чернівцях почав працювати новий масажний салон «Dr. Magnesium massage». Чому масажі з магнієм мають таку ефективність?*

У Чернівцях почав працювати новий масажний салон "Dr. Magnesium massage". Тут відвідувачам пропонують фірмовий магнієвий масаж з поєднанням 11 авторських технік масажу.