Директор британського підрозділу Facebook Симон Мілнер повідомив комісії британського парламенту, що нові розслідування не знайшли доказів втручання Росії в референдум щодо Brexit 2016 року за допомогою соціальних мереж.
У листі Мілнер вказує, що соціальна мережа перевірила як облікові записи Facebook, так і активність тисячі рекламодавців в період до і під час референдуму, повідомляє Reuters.
У листі наголошується, що не було знайдено додаткових скоординованих і пов'язаних з Росією акаунтів або сторінок, які поставляли б рекламу у Велику Британію, що стосується референдуму.
Парламент і виборча комісія Великої Британії раніше направили запити трійці провідних інтернет-компаній США - Facebook, Twitter і Google - з вимогою надати інформацію про будь-якої фінансової активності пов'язаних з Росією акаунтів в період проведення референдуму з питання Brexit. Американські компанії заявили, що сприятимуть владі Сполученого Королівства в цьому розслідуванні.
Раніше глава департаменту публічної політики компанії YouTube Джуніпер Даунс заявив про те, що під час розслідування не були знайдені докази втручання російських хакерів в референдум.
Референдум про доцільність продовження членства Великої Британії в ЄС відбувся 23 червня 2016 року. Перемогу на ньому з результатом 51,9% проти 48,1% здобули прихильники Brexit.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram