Росія намагається вплинути на результати голосування Американської академії мистецтв, яка визначає переможців Оскара, пише The New York Times.
Як пише видання, Кремль намагається перешкодити виграти двом фільмам, які викликають "гнів у Володимира Путіна".
За словами режисера фільму Останні люди в Алеппо Фераса Файяда, його кінострічка, а також члени знімальної групи стали мішенню для критики російських ЗМІ і атак інтернет-тролів. Сюжет фільму відбувається в зруйнованому російськими бомбардуваннями Алеппо, в якому діють рятувальні групи Білі шоломи.
Нападки почалися відразу ж після прем'єри в 2017 році. У російських ЗМІ Файяд названий пропагандистом, якого фінансує Захід, а його фільм являє собою тонко замасковану рекламу Аль-Каїди.
На думку режисера, росіяни хочуть вплинути на думку і кінцеве рішення жюрі кіноакадемії з приводу його картини, яка номінована на премію як кращій Документальний фільм.
Також піддався нападкам з боку РФ і документальний фільм Брайана Фогеля Ікар, що оповідає про російську державну допінг- програму. Кінострічка Фогеля також номінована на Оскара в якості Кращого документального фільму.
Під час зйомок Фогель чотири рази міняв місцезнаходження свого виробничого офісу, використовував різні телефони і ретельно приховував місцезнаходження головного героя - колишнього глави антидопінгової лабораторії РФ Григорія Родченкова. Останній зараз переховується в США.
Адвокат Родченкова Джеймс Уолден повідомив, що його клієнт регулярно змінює місця проживання через погрози, що надходять на його адресу.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram