Facebook буде ідентифікувати покупців політичної реклами за допомогою поштової розсилки листівок зі спеціальним кодом, передає Associated Press.
Як зазначається, таким чином компанія планує боротися з незаконним розміщенням політичної реклами від імені іноземців.
За словами виконавчого директора Facebook Кеті Харбат, компанія буде поштою розсилати потенційним покупцям політичних оголошень спеціальні листівки з кодом для того, щоб підтвердити, що вони проживають у США. Потім отримувач повинен буде ввести спеціальний код у Facebook, щоб продовжити покупку оголошення.
Цей метод вперше застосують у листопаді до оголошень, в яких будуть згадуватися імена кандидатів напередодні проміжних виборів у США, сказав прес-секретар Facebook Енді Стоун.
Повідомляється, що такий план був оприлюднений після того, як США пред'явили офіційні звинувачення 13 громадянам і трьом організаціям в Росії за втручання у президентські вибори в США у 2016 році.
Нагадаємо, на початку вересня 2017 року компанія Facebook опублікувала дослідження про можливий зв'язок між рекламою, яка купувалася в соцмережі користувачами з РФ, і виборами президента США в 2016 році.
Близько 10 млн користувачів побачили рекламні оголошення політичного характеру, які пов'язують із Росією і її можливим втручанням у президентські вибори в США.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram