МакДональдс зняв іронічну рекламу про сучасні кав’ярні

Новини світу / новини
1 475
0
МакДональдс зняв іронічну рекламу про сучасні кав’ярні

Британський представництво "МакДональдс" опублікувало другу частину реклами-пародії на "хіпстерські" кав'ярні. Цього разу у відеоролику показано, як споживачі не розуміють, що таке "флет-вайт".

Творці ролика іронізують над різними ситуаціями, де, наприклад, в одному фрагменті чоловік швидко йде з кав'ярні, коли бачить, що там люди сидять тільки в чорному одязі. В іншому випадку на заклик про приготовлений "флет-вайт" відгукуються всі відвідувачі кафе. Однак всіх їх турбує головне питання: що це за кава "флет-вайт".

"Це схоже на більш міцний латте з меншою кількістю молока", – розповіла одна з героїнь-бариста сучасного закладу. В кінці відеоролику можна побачити, як люди задоволені виходять з "Макдональдсу" з простим латте чи капучино.



До слова, в лютому 2017 року "МакДональдс" випустив перший відеоролик, де покупці приходили в різні заклади і розчаровувалися побаченим: крихітні тістечка, кава в мініатюрних чашках і завищені ціни.



Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.