У Starbucks забагато кав'ярень і зависокі ціни, - аналітики Волл-Стрит

Новини світу / новини
889
0
У Starbucks забагато кав'ярень і зависокі ціни, - аналітики Волл-Стрит

Аналітики Волл-Стрит вважають, що розширення мережі кав'ярень Starbucks та підвищення цін призводить до зниження прибутку американської компанії, повідомляє Reuters.

Доходи Starbucks зросли на 2% за останній квартал у порівнянні з 9% в 2015 році. Експерти пояснюють це тим, що компанія пожирає свій власний бізнес, відкриваючи щорічно по 700 нових кав'ярень лише в США. Американська мережа Starbucks налічує понад 14 тисяч закладів - це більше, ніж у McDonald's.

Президент дослідницької фірми Quo Vadis Capital Джон Золідіс вважає, що прибуток Starbucks падає через перевиробництво. Він також зазначає, що компанія невиправдано завищує ціни.

Ціни на каву в Starbucks торік зросли на 3,5%, в той час як мережа Dunkin 'Donuts підвищила вартість кави менш як на 1%, а McDonald's практично не змінював ціни на каву вже два роки.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують