У Starbucks забагато кав'ярень і зависокі ціни, - аналітики Волл-Стрит

Новини світу / новини
903
0
У Starbucks забагато кав'ярень і зависокі ціни, - аналітики Волл-Стрит

Аналітики Волл-Стрит вважають, що розширення мережі кав'ярень Starbucks та підвищення цін призводить до зниження прибутку американської компанії, повідомляє Reuters.

Доходи Starbucks зросли на 2% за останній квартал у порівнянні з 9% в 2015 році. Експерти пояснюють це тим, що компанія пожирає свій власний бізнес, відкриваючи щорічно по 700 нових кав'ярень лише в США. Американська мережа Starbucks налічує понад 14 тисяч закладів - це більше, ніж у McDonald's.

Президент дослідницької фірми Quo Vadis Capital Джон Золідіс вважає, що прибуток Starbucks падає через перевиробництво. Він також зазначає, що компанія невиправдано завищує ціни.

Ціни на каву в Starbucks торік зросли на 3,5%, в той час як мережа Dunkin 'Donuts підвищила вартість кави менш як на 1%, а McDonald's практично не змінював ціни на каву вже два роки.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.