У день відкриття повністю автоматичного супермаркету Amazon Go співробітниця CNBC виявила, що магазин не вніс в чек один з товарів.
Виявилося, що Amazon вмонтував високий рівень довіри в свою унікальну систему миттєвого оформлення замовлення, пише The Verge.
Технічний кореспондент CNBC Дейрдре Боза зізналася, що випадково "вкрала" з Amazon Go банку йогурту Siggi. Вийшовши з магазину вона виявила, що продукт не включений в чек і залишився неоплаченим.
Супермаркет Amazon Go відрізняється відсутністю кас і продавців: їх замінюють камери і система штучного інтелекту, яка підраховує покупки і автоматично списує гроші з банківської картки клієнта. Коли клієнт кладе якийсь товар в сумку, його дію фіксує одна з численних камер. На виході штучний інтелект автоматично підраховує чек і списує підсумкову суму з банківської карти. Але у випадку з йогуртом цього не сталося.
"Перш за все, спасибі за чесність і насолоджуйтеся йогуртом від нас. Такі помилки бувають так рідко, що ми навіть не потрудилися створити для клієнтів функцію для повідомлення про подібні ситуації", - визнала Джанна Пуеріні, віце-президент Amazon Go. За її словами, за час роботи магазину в тестовому режимі вона не стикалася з подібною помилкою.
Втім, журналісти відзначають, що така публічна реакція менеджера не означає, що робота системи штучного інтелекту залишиться без змін.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram