Авто | Нерухомість |
Вчені виявили нову форму матерії

Американські вчені підтвердили існування речовини екситонія, яка є конденсатом екситонів - пов'язаних один з одним електронів і "дірок".

Вперше цей стан речовини було передбачено майже 50 років тому, пише Futurism.

Екситоній це досить екзотичний конденсат, який проявляє макроскопічні квантові явища, такі як надпровідність або надтекучість. Він складається з екситонів, частинок, які утворені з малоймовірного злиття евакуйованого електрона і дірки, яку він залишає. Діра при цьому поводиться як заряджена частинка.

У своїх експериментах на нелегованих кристалах діселеніда титану дослідники з університету Іллінойсу змогли спостерігати і сам матеріал, і його попередню м'яку плазмонієву фазу, яка доводить існування екситонів. Фаза попередника виникає, коли матеріал наближається до своєї критичної температури.

Вчені відтворили свої результати 5 разів на різних розщеплених кристалах під час тестування, щоб отримати реальні докази. Дослідження проводилося Пітером Аббамонте з університету штату Іллінойс разом з аспірантами Аншул Когаром і Мінді Раком.

"Цей результат має космічне значення. Відтоді, як термін "Ексітон" було введено в 1960 році фізиком-теоретиком Бартом Гальперіним, фізики прагнули продемонструвати його існування. Теоретики сперечаються, чи буде це ізолятор, ідеальний провідник, або надтекуча рідина - з деякими переконливими аргументами з усіх боків. З 1970-х років, багато експериментаторів опублікували докази існування екситона, але їх результати не були остаточним доказом і можуть в рівній мірі були пояснені звичайним структурним фазовим переходом", - наголошуюють автори роботи.

11-12-2017, 20:51

У Чернівцях університети відновлюють навчання: як працюватимуть ЧНУ та БДМУ

З 22 квітня у зв'язку з переходом до "жовтої" зони дозволена очна та змішана форми навчання у всіх освітніх закладах

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Біля консульства Румунії в Чернівцях утворилися черги - фото

Через карантин консульство працює тільки в певні дні

От вам і європейське місто. Блог Юлії Леськової
Залишити стаканчик із-під кави на лавці? Звичайно. Кинути людям недопалок під ноги? Без питань
Україна «єднається»? Блог Ярослава Волощука
Минають часи, коли Україна була поділена на патріотичну, проукраїнську та промосковську.
«Повертаю деревам друге життя»: буковинець вирізьблює зі старих стовбурів казкових звірів і птахів - відео
Майстер-самоук зробив дитячий майданчик, меблі для кухні, лавиці без цвяхів, підставки для квітів та багато інших гарних речей із деревини
Знову зависло відео і не надсилаються повідомлення? З інтернетом 300 Мбіт/с усе можна робити одночасно!*

Організувати необхідну вам швидкість інтернету – зовсім не важко.
Професійні поради від студії декору Giorgio Graesan*

У цій статті ми розкажемо, як створити будинок вашої мрії, щоб він був не тільки необхідним, а й зручним, стильним, практичним і головне – індивідуальним.
Перезавантаження! Мережа магазинів "Tor-Ba" запрошує на відкриття у Чернівцях!*

Уже 24 квітня відбудеться ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ вигідного простору – мережі магазинів Tor-Ba у м. Чернівці.
Ароматна кава, унікальна пряна слива і запашна випічка: чим приваблює чернівчан крамниця-кав’ярня «ГаннаШпет»?*

Не відмовляйте собі у насолоді навіть під час карантину! "ГаннаШпет" зі свіжою випічкою чекає на вас!
«В «АТБ» дотримують всіх чинних санітарних норм і правил», – Віктор Ляшко*

Мережа магазинів "АТБ" у своїй діяльності дотримується всіх правил і стандартів протиепідемічної безпеки.
Що робити, якщо болять суглоби? Причини та діагностика у МедЛаб*

При виникненні будь-яких суглобових болів буквально життєво необхідна правильна діагностика, щоб вчасно почати відповідне лікування і не допустити розвитку невиліковних ускладнень.
Є підстава для сумніву? Охоронне детективне агентство «Гарант» пропонує перевірку на «детекторі брехні»*

Основні напрямки діяльності – це фізична охорона, пультова охорона, групи швидкого реагування, охорона і супровід цінних вантажів, монтаж і встановлення систем охорони та безпеки.
«Фая, нет ВайФая», або Що робити, якщо на кухні й у ванній кімнаті слабкий сигнал Wi-Fi?*

Як організувати внутрішню мережу вдома та чи вистачить не дуже потужного роутера, розповіли в компанії Intelekt.