Фахівці з Бінгемтонського університету (США) провели дослідження, в ході якого відзначили, що в листуванні автори повідомлень не можуть використовувати інтонацію, паузи або невербальні сигнали, тому замість цього підказками для розуміння змісту повідомлення можуть бути навмисне спотворення слів, використання неправильної пунктуації і смайликів.
У літературній мові або офіційно-діловому листуванні крапка вказує на те, що пропозиція завершена. Однак в текстових повідомленнях цей знак часто пропускається. Лінгвісти відзначають, що в електронному листуванні текстові повідомлення з крапкою в кінці сприймаються одержувачем як менш щирі – про це свідчить проведений в лабораторії експеримент за участю студентів. Щоб знизити можливе негативне забарвлення, відправники часто використовують смайлики або пишуть LOL, або lol (від англ. Laughing out loud – "голосно сміятися"), – цей англомовний інтернет-мем використовується в мережевому спілкуванні для вираження сміху або іронії.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам
зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.