Астрономи знайшли планету, доба на якій триває 27 тисяч років

Міжнародна група вчених виявила нову екзопланету, на якій доба триває протягом 27 тисяч земних років.

Планета, яка отримала назву CVSO 30c, розташована на відстані близько 1200 світлових років від Землі, пише Futurism.

У зоряній системі CVSO 30, на думку астрономів, є дві планети. Вони обидві - в кілька разів більші за Юпітер, але одна робить повний оборот навколо зірки всього за 11 земних днів. А ось доба на другий планеті триває 27 тисяч земних років, при цьому ніч і день на цій планеті приблизно рівні за тривалістю.

Планета CVSO 30b в 5,5 разів масивніша від Юпітера, вона обертається навколо своєї зірки на відстані всього 1,2 мільйона кілометрів. Для порівняння, Меркурій обертається навколо нашого Сонця на відстані 58 мільйонів кілометрів. Виходячи з цих характеристик, CVSO 30b можна віднести до класу "гарячих Юпітерів".

CVSO 30c була виявлена міжнародною групою астрономів, які використовують телескопи обсерваторії Кека на Гаваях, дуже великий телескоп ESO в Чилі і телескоп обсерваторії Калар Альто. Як виявилося, відстань між планетою і зіркою тановить близько 662 астрономічних одиниць.

"Планети 30b і 30c є незвичайними самі по собі. CVSO 30b є найближчою планетою, яка обертається навколо зірки. Вона молода, її вік приблизно 2,5 млн років. Всі раніше виявлені планети були старше на кілька сот мільйонів років. Також було дивно знайти планету, яка знаходиться від своєї зірки на відстані в 662 астрономічні одиниці, тобто 662 відстані від Землі до Сонця. Причому маса цієї зірки - 0,4 маси Сонця. Відповідно до стандартної моделі, планети формуються в дисках навколо зірки. Але жоден з спостережуваних дисків навколо таких маломасивних зірок не є достатньо великим, щоб сформувати такий об'єкт", - говорить один з авторів відкриття, астроном Тобіас Шмідт з Гамбурзького університету.

Обидві планети були виявлені міжнародною групою астрономів, які використовували метод транзиту - метод виявлення ефекту затемнення зірки при проході перед нею планети і метод радіальних швидкостей - гравітаційний вплив планети на зірку, яка змушує останню хитатися. Вченим під керівництвом Тобіаса Шмідта вдалося зробити знімки планети за допомогою інструментів NACO і SINFONI на європейському телескопі VLT.

"CVSO 30 - перша зоряна система, в якій досить близька до світила і більш далека планети ділять одну загальну центральну зірку", - пояснив Шмідт.

Редактор: Микола Кобилюк
27-11-2017, 23:50
Коментарів 0 Переглядів 1 163

Наразі правоохоронці перевіряють це повідомлення

"Через доволі "розтягнутий" пішохідний перехід там є низка проблем", - кажуть у департаменті урбаністики та архітектури Чернівецької міськради
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

До збірки увійшли вірші, написані впродовж багатьох років.

Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.