RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини світу » Facebook обіцяє змінити підхід до політичної реклами

Facebook обіцяє змінити підхід до політичної реклами

Facebook планує змінити підхід до політичної реклами і може внести зміни в механізм її публікації перед виборами губернаторів і в Конгрес США восени 2018 року.

Про це заявив головний технічний директор Facebook Майк Шрепфер, повідомляє Reuters.

Зміни пов'язані зі скандалом з можливим втручанням Росії за допомогою соцмереж у президентські вибори США у 2016 році.

"Ми зараз активно працюємо над цим, компанія сфокусована на тому, щоб поліпшити все це на регулярній основі", - сказав Шрепфер

Він додав, що користувачі побачать "регулярні оновлення і зміни", але підкреслив, що вводити їх буде непросто, тому що Facebook не хоче задушити "законну мову" і через обсяг матеріалу на найбільшій в світі соцмережі.

"Ми багато інвестуємо в технічні рішення, тому що ми працюємо в безпрецедентних масштабах", - сказав Шрепфер.

Минулого місяця директор Facebook Марк Цукерберг заявив, що компанія почне ставитися до політичної реклами інакше, ніж до інших оголошеннях. Зокрема внесуть зміни в те, щоб кожен міг бачити політичні оголошення, незалежно від того, на кого вони націлені.

Законодавці США почали вимагати введення правил в соцмережах. У зв'язку з цим головний операційний директор Facebook Шеріл Сандберг на цьому тижні проведе зустрічі у Вашингтоні.

Відзначається, що компанія також планує взяти на роботу тисячу людей для перевірки рекламних оголошень на їх відповідність умовам соцмережі.

Раніше в Facebook повідомили, що тіньова російська компанія, так звана "ферма тролів", відома своєю прокремлівської пропагандою, скуповувала і поширювала політичну рекламу під час президентської кампанії в США.

Представники Facebook повідомили, що вони простежили продаж реклами на загальну суму $ 100 тисяч.

Було виявлено, що 3300 рекламних оголошень мали сліди, які вели саме до російської компанії.

Команда соцмережі тоді виявила 470 підозрілих і ймовірно фейковий фейсбук-акаунтів і сторінок, які, як вважають в Facebook, експлуатувалися за межами Росії, мали зв'язки з цією компанією і були залучені до публікації реклами.

Нині у США спецпрокурор Роберт Мюллер займається розслідуванням спроб втручання Росії в американські вибори 2016 року і того, чи мала зв'язки команда нинішнього президента США з Кремлем.

Сам Дональд Трамп неодноразово називав подібні звинувачення "полюванням на відьом".
Редактор: Юрій Коверзнєв
12-10-2017, 13:26
Коментарів 0 Переглядів 1 103

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Вранці температура повітря становить -1°


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.