Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені опублікували нові наукові підтвердження існування невідомої планети Сонячної системи

У 2016 році співробітники розташованого в Пасадені Каліфорнійського технологічного інституту Константин Батигін і Майк Браун заявили про відкриття дев'ятої планети нашої системи.

Відповідно до їх висновків, "Планета Х" розташована за орбітою Нептуна, пише NS. Учені обґрунтували свою правоту присутністю кластера із 6 об'єктів за орбітою даної планети. Річ в тім, що існує лише 0,007% шанс, що це збіг.

То чим є цей загадковий об'єкт? За думкою ряду астрономів, мова йде про планету-гігант, яку деякі невідомі сили вибили з її "рідних" місць, перемістивши на задвірки Сонячної системи. Попри величезні розміри гіпотетичного об'єкта, навіть найсучасніша земна оптика не здатна її розрізнити.

З моменту відкриття минуло немало часу. Отримані результати не вдалося ані спростувати, не підтвердити. Різні групи дослідників висували найрізноманітніші гіпотези. Не так давно Браун і Батигін приступили до пошуків дев'ятої планети за допомогою розташованого на Гавайських островах 8,2-метрового оптичного телескопу "Субару".

Знімки, а також ряд інших даних, отриманих останнім часом, схиляють Батигіна на користь існування "Планети X". Зокрема, вченими було виявлено групи дрібних планет пояса Койпера, а також звалище "космічного будівельного матеріалу" за орбітами Нептуна і Плутона. Виявлені небесні тіла мають дуже дивні орбіти, які дуже важко пояснити без врахування впливу якогось надзвичайно великого об'єкта на кордонах нашої системи.

Єднальні об'єкти обертаються в протилежному, проти Землі та інших планет, сторони. Класична модель формування нашої планетної системи не передбачає нічого подібного, тому висновки Брауна і Батигіна можуть зацікавити науковий світ.

Інша ж група вчених прийшла до висновку, що дев'ята планета (за умови її існування), ймовірно, виникла в нашій системі, а не була "захоплена" в іншої зірки. Також дослідники не виключають, що "Планета X" була планетою-"сиротою", яка пролітала повз нього нашої системи і "притягнулась" Сонцем.

7-10-2017, 00:55

Новини партнерів:
Мер Чернівців наклав вето на чотири «земельні» рішення міської ради
Міський голова Чернівців скористався правом вето і зупинив дію чотирьох "земельних" рішень
Чернівці мають намір купити 4 нові тролейбуси з автономним ходом
Чернівецьке тролейбусне управління оголосило тендер на 30 млн грн
Негода на Буковині: дерево впало перед автомобілем, водія травмовано
Уночі в Чернівецькій області різко погіршаться погодні умови
Aliexpress INT
MOYO UA
"Пікантна" хвороба: як легко позбутися геморою у Чернівцях (на правах реклами)
Геморой – пікантна тема, яку ми, жінки, часто замовчуємо, страждаючи роками. Адже не так то й легко поділитися своєю незручною проблемою з подругами чи навіть з мамою або рідною сестрою. А ще важче звернутися до лікаря
Безкоштовна консультація травматолога і невролога! (на правах реклами)

Уже відомий у Чернівцях Центр реабілітації “Аватаж” (філія київської мережі медичних центрів з 12-річним досвідом роботи) впроваджує акцію – Дні відкритих дверей.
Новорічна акція у магазині "Смайл": купуй подарунки та отримуй шампанське! (на правах реклами)

Супермаркет іграшок "Смайл" працює в Чернівцях вже 5 років! Весь цей час він радує своїх маленьких та дорослих покупців гарними товарами відомих брендів.
Забудьте про домашні клопоти разом із технікою Bosch! (на правах реклами)