Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Apple знову очолила рейтинг найдорожчих брендів світу

ІТ-гіганти Facebook і Amazon стали світовими лідерами по зростанню вартості бренду.

Згідно з підрахунками Interbrand, бренди Facebook і Amazon подорожчали на 48 і 29% відповідно, передає "РБК".

Тепер бренд Facebook коштує $48,1 млрд, а Amazon - $64,8 млрд.

В списку 100 найдорожчих брендів вони розташувалися на 8-му та 5-му місцях відповідно.

При цьому в 2012 році (коли Facebook вперше увійшов до списку Interbrand) вартість бренду оцінювалася лише у $5,4 млрд.

Перше місце у сотні найдорожчих брендів п'ятий рік поспіль утримує Apple - бренд каліфорнійської компанії, за оцінками Interbrand, коштує $184,2 млрд.

В першу трійку рейтингу також увійшли Google ($141,7 млрд) і Microsoft ($79,99 млрд).

При цьому Microsoft вдалося випередити виробника прохолодних напоїв Coca-Cola ($69,7 млрд).

Лідером з падіння капіталізації бренду стала ІТ-компанія Hewlett Packard Enterprise — вартість бренду за рік знизилася на 19%, до $8,95 млрд (компанія розташувалася на 57-му місці).

Суттєво подешевшали також бренди виробника одягу Prada (на 14%, до $4,7 млрд), виробника електронних пристроїв Canon (мінус 12%, $9,78 млрд) і IBM (компанія як і раніше входить в десятку найдорожчих брендів, але третій рік поспіль її торгова марка втрачає у вартості понад 10%).

Новачків у свіжому рейтингу Interbrand всього троє — виробник відеоконтенту і медіаплатформа Netflix ($5,59 млрд, 78-е місце), розробник в області хмарних технологій Salesforce ($5,2 млрд, 84-е місце) і автовиробник Ferrari ($4,87 млрд, 88-е місце).

Interbrand оцінює у своєму рейтингу ті компанії, які ведуть бізнес як мінімум на трьох континентах і третину виручки яких припадає на операції поза межами рідної країни.

Interbrand складає рейтинг найдорожчих брендів з 1988 року і враховує такі фактори, як фінансові результати продажів продукції і послуг бренду, роль, яку бренд грає при прийнятті рішень покупцем, а також вплив бренду, що допомагає компанії встановлювати преміальну ціну на товар.
Рейтинг:
(голосів: 1)
25-09-2017, 21:51
Коментарів 0 Переглядів 541

Новини партнерів:
Громада на Буковині отримала новий шкільний автобус
2/3 вартості автобуса були коштами цільової субвенції, 1/3 виділила міська рада
Aliexpress INT
Aliexpress INT
Популярне Коментують
• Новини
MOYO UA
"Пікантна" хвороба: як легко позбутися геморою у Чернівцях (на правах реклами)
Геморой – пікантна тема, яку ми, жінки, часто замовчуємо, страждаючи роками. Адже не так то й легко поділитися своєю незручною проблемою з подругами чи навіть з мамою або рідною сестрою. А ще важче звернутися до лікаря
Безкоштовна консультація травматолога і невролога! (на правах реклами)

Уже відомий у Чернівцях Центр реабілітації “Аватаж” (філія київської мережі медичних центрів з 12-річним досвідом роботи) впроваджує акцію – Дні відкритих дверей.
Новорічна акція у магазині "Смайл": купуй подарунки та отримуй шампанське! (на правах реклами)

Супермаркет іграшок "Смайл" працює в Чернівцях вже 5 років! Весь цей час він радує своїх маленьких та дорослих покупців гарними товарами відомих брендів.
Забудьте про домашні клопоти разом із технікою Bosch! (на правах реклами)

Продукція магазину відзначається своєю якістю, надійністю, економністю, зручністю, оригінальним дизайном, широким асортиментом, адже Bosch - це бренд номер один у Європі серед виробників великої побутової техніки. Техніка Bosch проходить тисячі перевірок для одного єдиного результату: якості