Apple знову очолила рейтинг найдорожчих брендів світу

Новини світу / новини
1 255
0
Apple знову очолила рейтинг найдорожчих брендів світу

ІТ-гіганти Facebook і Amazon стали світовими лідерами по зростанню вартості бренду.

Згідно з підрахунками Interbrand, бренди Facebook і Amazon подорожчали на 48 і 29% відповідно, передає "РБК".

Тепер бренд Facebook коштує $48,1 млрд, а Amazon - $64,8 млрд.

В списку 100 найдорожчих брендів вони розташувалися на 8-му та 5-му місцях відповідно.

При цьому в 2012 році (коли Facebook вперше увійшов до списку Interbrand) вартість бренду оцінювалася лише у $5,4 млрд.

Перше місце у сотні найдорожчих брендів п'ятий рік поспіль утримує Apple - бренд каліфорнійської компанії, за оцінками Interbrand, коштує $184,2 млрд.

В першу трійку рейтингу також увійшли Google ($141,7 млрд) і Microsoft ($79,99 млрд).

При цьому Microsoft вдалося випередити виробника прохолодних напоїв Coca-Cola ($69,7 млрд).

Лідером з падіння капіталізації бренду стала ІТ-компанія Hewlett Packard Enterprise — вартість бренду за рік знизилася на 19%, до $8,95 млрд (компанія розташувалася на 57-му місці).

Суттєво подешевшали також бренди виробника одягу Prada (на 14%, до $4,7 млрд), виробника електронних пристроїв Canon (мінус 12%, $9,78 млрд) і IBM (компанія як і раніше входить в десятку найдорожчих брендів, але третій рік поспіль її торгова марка втрачає у вартості понад 10%).

Новачків у свіжому рейтингу Interbrand всього троє — виробник відеоконтенту і медіаплатформа Netflix ($5,59 млрд, 78-е місце), розробник в області хмарних технологій Salesforce ($5,2 млрд, 84-е місце) і автовиробник Ferrari ($4,87 млрд, 88-е місце).

Interbrand оцінює у своєму рейтингу ті компанії, які ведуть бізнес як мінімум на трьох континентах і третину виручки яких припадає на операції поза межами рідної країни.

Interbrand складає рейтинг найдорожчих брендів з 1988 року і враховує такі фактори, як фінансові результати продажів продукції і послуг бренду, роль, яку бренд грає при прийнятті рішень покупцем, а також вплив бренду, що допомагає компанії встановлювати преміальну ціну на товар.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують