RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Apple знову очолила рейтинг найдорожчих брендів світу

ІТ-гіганти Facebook і Amazon стали світовими лідерами по зростанню вартості бренду.

Згідно з підрахунками Interbrand, бренди Facebook і Amazon подорожчали на 48 і 29% відповідно, передає "РБК".

Тепер бренд Facebook коштує $48,1 млрд, а Amazon - $64,8 млрд.

В списку 100 найдорожчих брендів вони розташувалися на 8-му та 5-му місцях відповідно.

При цьому в 2012 році (коли Facebook вперше увійшов до списку Interbrand) вартість бренду оцінювалася лише у $5,4 млрд.

Перше місце у сотні найдорожчих брендів п'ятий рік поспіль утримує Apple - бренд каліфорнійської компанії, за оцінками Interbrand, коштує $184,2 млрд.

В першу трійку рейтингу також увійшли Google ($141,7 млрд) і Microsoft ($79,99 млрд).

При цьому Microsoft вдалося випередити виробника прохолодних напоїв Coca-Cola ($69,7 млрд).

Лідером з падіння капіталізації бренду стала ІТ-компанія Hewlett Packard Enterprise — вартість бренду за рік знизилася на 19%, до $8,95 млрд (компанія розташувалася на 57-му місці).

Суттєво подешевшали також бренди виробника одягу Prada (на 14%, до $4,7 млрд), виробника електронних пристроїв Canon (мінус 12%, $9,78 млрд) і IBM (компанія як і раніше входить в десятку найдорожчих брендів, але третій рік поспіль її торгова марка втрачає у вартості понад 10%).

Новачків у свіжому рейтингу Interbrand всього троє — виробник відеоконтенту і медіаплатформа Netflix ($5,59 млрд, 78-е місце), розробник в області хмарних технологій Salesforce ($5,2 млрд, 84-е місце) і автовиробник Ferrari ($4,87 млрд, 88-е місце).

Interbrand оцінює у своєму рейтингу ті компанії, які ведуть бізнес як мінімум на трьох континентах і третину виручки яких припадає на операції поза межами рідної країни.

Interbrand складає рейтинг найдорожчих брендів з 1988 року і враховує такі фактори, як фінансові результати продажів продукції і послуг бренду, роль, яку бренд грає при прийнятті рішень покупцем, а також вплив бренду, що допомагає компанії встановлювати преміальну ціну на товар.
Редактор: Юрій Коверзнєв
25-09-2017, 21:51
Коментарів 0 Переглядів 1 231

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.