У другому кварталі 2017 року різко зросли продажі розумних годинників, які випередили показники фітнес-трекерів.
В цілому, поставки гаджетів, що носяться, виросли на 10,3% в порівнянні з минулим роком, досягнувши показника 26,3 млн у другому кварталі 2017 року, повідомляється в звіті компанії IDC .
Лідерами на ринку пристроїв, що носяться, як і в минулому кварталі, залишаються Xiaomi і Apple. Щоправда, китайський виробник трохи збільшив відрив від другого місця, продавши 3,5 мільйона гаджетів, що склало 13,4% ринку. Apple відстала приблизно на сто тисяч пристроїв, захопивши 13% ринку.
Лідер минулих років, компанія Fitbit, посідає третю сходинку, з показником в 3,4 мільйона пристроїв і 12,9% ринку. Таким чином, Fitbit майже впритул підібралася до Apple. Четверте місце в рейтингу зайняла компанія Garmin.
П'ятірку лідерів несподівано замкнула компанія Fossil, яка витіснила з рейтингу Samsung. Вона показала зростання в 217% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Такий прогрес аналітики пов'язують з двома подіями. По-перше, годинникова компанія Fossil придбала виробника гаджетів Misfit. А, по-друге, Fossil стала продавати свої гаджетів, що носяться, в магазинах модного одягу, разом з нарядами. Це дозволило залучити нову аудиторію.
Також зазначається, що вперше продажу розумних годинників перевищили продажі фітнес-трекерів, нехай і всього на 0,9%.
"Перехід до більш інтелектуальних пристроїв, що носяться, йде повним ходом. Протягом багатьох років, рудиментарні фітнес-трекери виступали в якості основної маси гаджетів, що носяться, а тепер ми знаходимося в точці, де бренди і споживачі переходять на більш складні пристрої. Все більш важливою стає функція GPS. Ще рік тому тільки 24,5% всіх подібних пристроїв були обладнані GPS, в той час як сьогодні ця цифра досягла майже 41,7% ", - сказав Джітеш Убрані, старший аналітик компанії IDC в області розумних пристроїв.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram