Компанія Apple у другому кварталі 2017 року продало менше розумних гаджетів, ніж компанії Xiaomi і Fitbit.
Аналітики пов'язують такі результати Apple з високою ціною їх пристроїв, йдеться в дослідженні Canalys .
У другому кварталі 2017 року компанії Xiaomi вдалося відвантажити 3,7 мільйона пристроїв, а Fitbit реалізувала 3,4 мільйона гаджетів що носяться. На частку Apple припало лише 2,8 мільйона примірників.
"Ажіотаж навколо розумних годинників виявився короткочасним, і тепер виробники повинні шукати нові варіанти використання переносної електроніки для стимулювання попиту. Зокрема, в Китаї розробляють годинник з підтримкою мереж LTE, що дозволяє батькам стежити за своїми дітьми", - зазначив аналітик компанії Canalys, Мо Дзя.
У той же час, Canalys пророкує, що ринок отримає новий імпульс у другій половині 2017 року, коли Apple представить нове покоління своїх Apple Watch. Також на зростанні попиту має позначитися збільшення числа моделей з підтримкою стільникового зв'язку.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram