Після етапу тестування Facebook впровадив рекламу в Messenger для користувачів по всьому світу.
Реклама з'явиться у користувачів в основній папці з вхідними повідомленнями, повідомляє TechCrunch.
Тестування нової, не всім приємної функції почалося в Австралії і Таїланді на початку 2017 року. До кінця липня доступ до неї отримають всі рекламодавці, обіцяють в Facebook. Однак у користувачів з різних країн реклама почне з'являтися "поступово".
Реклама розміщуватиметься на основній вкладці месенджера між діалогами, можливість відключити її не передбачена. Як відзначили журналісти Techcrunch, реклама в месенджері не враховуватиме зміст цих діалогів.
У Facebook обіцяють, що параметри реклами будуть відповідати розміру і якості екрану смартфона, а також кількості діалогів користувача. Крім того, при натисканні на рекламу, швидше за все, буде відкриватися вікно листування з ботом, а не сайт рекламованого товару.
Ведучий менеджер по продукту Messenger Стен Чудновські заявив, що реклама продовжує залишатися для компанії найефективнішим і швидким способом отримання прибутку. Він також зазначив, що в даний час Facebook розглядає і інші бізнес-моделі, але всі вони тісно пов'язані з рекламою.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram