Міністри ЄС домовилися про розробку нових правил, що дозволяють продаж автомобілів, щоб запобігти повторення скандалу з викидами Volkswagen і надати Європейській комісії можливість штрафувати виробників-ошуканців безпосередньо, пише Reuters.
Правила, які ще належить обговорити з Європейським парламентом, перш ніж вони стануть законом, є відповіддю на скандал з дизельними двигунами 2015 року, коли німецький автовиробник Volkswagen, як було встановлено, використовував програмне забезпечення для обману під час випробувань на викиди дизельними двигунами в США.
В рамках нинішньої системи національні органи, такі KBA Німеччини, мають право ліцензувати нові транспортні засоби для продажу на території всього Євросоюзу і можуть також відкликати ці ліцензії.
Нові правила дозволять іншим національним органам розглядати такі рішення, а також надати можливість проводити вибіркові перевірки і штрафувати виробників на суму до €30 тис. за один транспортний засіб, якщо вони будуть спіймані на обмані.
Після скандалу з Volkswagen дослідження автомобілів інших автовиробників виявили, що викиди оксиду азоту (NOx) машин деколи перевищують 15-кратні межі норми. Крім того, виявилося часте використання спеціальних пристроїв для маскування реального рівня викидів.
"Ніяка тиждень не проходить без нових одкровень, нових розслідувань, - сказала комісар ЄС Эльзбиета Бьенковска міністрам. - Це ніколи не закінчиться, якщо у нас не буде більш надійної системи в Європі".
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram