Джерела видання The Wall Street Journal запевняють, що Google буде сам блокувати частину реклами у своєму браузері.
За словами людей, знайомих з планами компанії, Google планує впровадити функцію блокування реклами в мобільних і настільних версіях популярного браузера Chrome. Планується, що ця функція буде фільтрувати певні типи онлайн-оголошень, які, як вважається, призводять до поганого досвіду користувачів при їх серфінгу мережею.
Джерела запевняють, що Google міг анонсувати цю функцію вже кілька тижнів тому, але реліз був відкладений.
Судячи з усього, метою рішення Google стануть різноманітні спливаючі вікна, реклама зі звуком, що автоматично запускається, таймер зі зворотнім відліком, який блокує сторінки, тощо. Таке рішення дозволить утримати користувачів від переходу на інший браузер, вважають журналісти The Wall Street Journal.
В Google офіційно поки не коментують це повідомлення. Цей крок, можливо, спрямований також і на те, щоб обмежити зростання популярності програм-адблокерів від сторонніх розробників.
Зазначається, що триваюче зростання блокування реклами є тривожною тенденцією для корпорації Google, яка отримала понад 60 мільярдів доларів доходу від онлайн-реклами в 2016 році. Це також проблема для інших служб, які покладаються на доходи від реклами для підтримки свого бізнесу.
Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
22-04-2017, 06:46
0
858