RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

ТОП-10 найдорожчих брендів за версією журналу Forbes

Американська компанія Apple зберегла лідерство в щорічному рейтингу найдорожчих брендів за версією американського журналу Forbes.

За оцінкою видання, вартість бренду Apple становить $ 154,1 млрд, що на 87% перевищує номінальну вартість бренду Google, який зайняв другий рядок списку. Apple очолює рейтинг брендів Forbes, який складається з 2010 року, шостий раз поспіль.

"Бренд оцінюється так, як його сприймають споживачі. Готовність клієнтів платити більш високу ціну або ймовірність, що куплять саме його продукт, - це те, що робить його цінним з точки зору компанії", - зазначив Девід Райбстін, професор маркетингу і експерт з брендингу Wharton School університету Пенсільванії.

Бренд Apple "потрапляє в яблучко в обох випадках", пише Forbes. Незважаючи на те, що смартфони iPhone не так вже сильно відрізняються від останніх гаджетів Samsung, Apple призначає на них преміум-ціну, і вони становлять майже половину від усіх проданих смартфонів в США, а їх світові продажі за різдвяні канікули становили 75 млн штук, констатує видання.

Друге місце в новому рейтингу найдорожчих брендів Forbes зайняв Google. Вартість бренду, за оцінкою видання, за рік зросла з $ 65,6 млрд до $ 82,5 млрд. Це дозволило Google піднятися на одну сходинку рейтингу, помінявшись місцями з Microsoft, хоча оцінка бренду останньої за минулий рік також зросла - з $ 69,3 млрд до $ 75,2 млрд.

Coca-Cola зберегла за собою четверту сходинку рейтингу. За оцінкою Forbes, її бренд подорожчав з $ 56 млрд до $ 58,5 млрд. П'яте місце в новому рейтингу, витіснивши IBM, зайняла компанія Facebook, вартість бренду якої, за оцінкою Forbes, становить $ 52,6 млрд. У десятку списку також потрапили бренди Toyota, IBM, Disney, McDonald's і GE.
Редактор: Юрій Коверзнєв
11-05-2016, 21:01
Коментарів 0 Переглядів 1 605

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.