Американська компанія Apple зберегла лідерство в щорічному рейтингу найдорожчих брендів за версією американського журналу Forbes.
За оцінкою видання, вартість бренду Apple становить $ 154,1 млрд, що на 87% перевищує номінальну вартість бренду Google, який зайняв другий рядок списку. Apple очолює рейтинг брендів Forbes, який складається з 2010 року, шостий раз поспіль.
"Бренд оцінюється так, як його сприймають споживачі. Готовність клієнтів платити більш високу ціну або ймовірність, що куплять саме його продукт, - це те, що робить його цінним з точки зору компанії", - зазначив Девід Райбстін, професор маркетингу і експерт з брендингу Wharton School університету Пенсільванії.
Бренд Apple "потрапляє в яблучко в обох випадках", пише Forbes. Незважаючи на те, що смартфони iPhone не так вже сильно відрізняються від останніх гаджетів Samsung, Apple призначає на них преміум-ціну, і вони становлять майже половину від усіх проданих смартфонів в США, а їх світові продажі за різдвяні канікули становили 75 млн штук, констатує видання.
Друге місце в новому рейтингу найдорожчих брендів Forbes зайняв Google. Вартість бренду, за оцінкою видання, за рік зросла з $ 65,6 млрд до $ 82,5 млрд. Це дозволило Google піднятися на одну сходинку рейтингу, помінявшись місцями з Microsoft, хоча оцінка бренду останньої за минулий рік також зросла - з $ 69,3 млрд до $ 75,2 млрд.
Coca-Cola зберегла за собою четверту сходинку рейтингу. За оцінкою Forbes, її бренд подорожчав з $ 56 млрд до $ 58,5 млрд. П'яте місце в новому рейтингу, витіснивши IBM, зайняла компанія Facebook, вартість бренду якої, за оцінкою Forbes, становить $ 52,6 млрд. У десятку списку також потрапили бренди Toyota, IBM, Disney, McDonald's і GE.
11-05-2016, 21:01
0
1 588