Росія відклала запуск залізничної частини мостового переходу через Керченську протоку на рік, тобто на кінець 2019 року.
Про це пише Reuters із посиланням на заяву "Росавтодору".
Раніше очікувалося, що міст повинні побудувати до 18 грудня 2018 року. Однак тепер відомство повідомило, що це була попередня оцінка, і терміни введення в експлуатацію залізничної лінії зміщено на рік.
Це пов'язано з тим, що будівництво залізничного моста вимагає більше часу і технічно складніше, ніж зведення автомобільного моста, оскільки він повинен витримувати більшу вагу і бути оснащеним спеціальним сигнальним обладнанням. "У зв'язку із цим мостобудівникам знадобиться трохи більше часу на зведення залізничного сегмента моста, рух поїздів заплановано розпочати до кінця 2019 року", - йдеться в заяві Росавтодору.
Нагадаємо, згідно з проектом інституту "Гіпробудміст - Санкт-Петербург" мостовий перехід через Керченську протоку буде складатися з паралельних автомобільної та залізничної секцій. Автомобільна дорога повинна налічувати 4 смуги руху, максимальна швидкість руху нею становитиме 120 км/год. Пропускна здатність траси - до 40 тис. автомобілів на добу.
Залізниця включає дві колії другої категорії залізничних ліній (максимальна швидкість руху ними - 160 км/год.). Розрахункова швидкість руху пасажирських поїздів по мосту - 120 км/год., вантажних - 80 км/год.
Міст почнеться на Таманському півострові, пройде по 5-кілометровій дамбі, вийде на острів Тузла, перетне Керченську протоку, огинаючи мис Ак-Бурун з півночі. Довжина переходу становить 19 км. Довжина аркових прольотів моста становитиме 227 м, висота судноплавної арки - 35 м.
Наразі побудовано одну опору мосту на острові Тузла. Усього таких конструкцій необхідно близько шести сотень.
13-04-2016, 22:40
0
1 862