Марії Шараповій замість Nike і Porsche запропонували рекламувати "В'ятський квас"

Новини світу / новини
872
0
Марії Шараповій замість Nike і Porsche запропонували рекламувати "В'ятський квас"

Тенісистці Марії Шараповій запропонували стати обличчям "В'ятського квасу", що став широко відомим півтора року тому після прес-конференції Путіна.

Про це повідомляє Інтерфакс із посиланням на представника компанії-виробника "Вятич" Марію Печонкіну.

За її словами, пропозицію спортсменці було направлено напередодні в електронному вигляді.

"Вона (Шарапова. - ІФ.) попросила кілька днів (подумати. - ІФ.)", - додала представниця.

Печонкіна зауважила, що кіровська компанія готова запропонувати спортсменці, у допінг-пробі якої було знайдено заборонену речовину мельдоній, співпрацю "у будь-якій прийнятній для Марії формі".

"Зараз вона в депресивному стані, від неї відмовляються рекламні компанії. Тому хотілося б її підтримати - і з почуття патріотизму, і поваги", - пояснила вона.

Нагадаємо, Шарапова 7 березня зізналася, що в її організмі було виявлено заборонену речовину мельдоній. Після цього ITF тимчасово дискваліфікувала 28-річну спортсменку. Спонсори росіянки, серед яких Nike і TAG Heuer, припинили співпрацю, а Porsche скасувала всі заходи зі спортсменкою до кінця розслідування. Давній спонсор тенісистки марка Evian заявила про те, що буде стежити за ходом розслідування скандалу.

"В'ятський квас" став популярний після прес-конференції Путіна в грудні 2014 року, коли кіровський журналіст поскаржився президенту, що великі торговельні мережі не беруть на реалізацію "В'ятський квас".
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують