RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Позачергові вибори до ВР » Найдорожча виборча кампанія на Буковині була в Куліша

Найдорожча виборча кампанія на Буковині була в Куліша
Найдорожча виборча кампанія на Буковині була в Куліша

Мільйони на агітацію на київському каналі, більше сотні тисяч на одну газету, десятки тисяч на листівки та буклети - такими були витрати кандидатів в народні депутати в одномандатних округах під час виборчої кампанії в Чернівецькій області. Загалом - це майже 7 мільйонів 280 тисяч гривень на агітацію, з яких левова частка - на агітацію в ЗМІ. І це не остаточні цифри, адже остаточні фінансові звіти до окружних комісій подали менше половини зареєстрованих кандидатів, повідомляє Чернівецьке представництво Громадянської мережі ОПОРА.

ОПОРА проаналізувала фінальні фінансові звіти про використання коштів виборчих фондів кандидатів в народні депутати в одномандатних округах Чернівецької області на основі копій документів, наданих кандидатами окружними виборчими комісіями станом на 10 листопада. На жаль, тільки 22 кандидати з 59 прозвітували про витрачені кошти.

Отож, рекордна сума витрачених коштів на агітацію зафіксована в 204 виборчому окрузі - майже 5 мільйонів гривень. Найменша сума витрачених коштів (майже 447 тисяч гривень), закономірно, зафіксовано в 201окрузі, де спостерігались найменша активність кандидатів та найменше агітації, . Практично однакова загальна сума виборчих фондів кандидатів в 202 та 203 округах (по трохи більше мільйона гривень).

Серед тих 22 кандидатів, які подали остаточні фінансові звіти, Володимир Куліш, кандидат в народні депутати від Блоку Петра Порошенка в 204 виборчому окрузі, мав найбільший виборчий фонд - 2 919 850 грн. Найменша сума у виборчому фонді була у кандидатки в 201 виборчому окрузі від Української республіканської партії Наталії Стрельчук - 2 450 грн. Найбільші витрати в кандидатів в 204 виборчому окрузі - більше 3 мільйонів 720 тисяч гривень.

Кандидати найбільше витрачали коштів на агітацію в засобах масової інформації. Так, більше 2 мільйонів 735 тисяч гривень на агітацію в ЗМІ витратив Володимир Куліш (204 округ) (з цієї суми 2,6 млн. грн пішло "Новому каналу" за телеефір), півмільйона - Іван Семенюк (203 округ) та майже 300 тисяч гривень - В'ячеслав Добровольський (204 округ).

Однак такі значні витрати не допомогли перемогти — Куліш, Семенюк і Добровольський вибори програли.
Редактор: Igor
12-11-2014, 12:49
Коментарів 0 Переглядів 1 958

Теги -

У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.