RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Найдорожча виборча кампанія на Буковині була в Куліша
Найдорожча виборча кампанія на Буковині була в Куліша

Мільйони на агітацію на київському каналі, більше сотні тисяч на одну газету, десятки тисяч на листівки та буклети - такими були витрати кандидатів в народні депутати в одномандатних округах під час виборчої кампанії в Чернівецькій області. Загалом - це майже 7 мільйонів 280 тисяч гривень на агітацію, з яких левова частка - на агітацію в ЗМІ. І це не остаточні цифри, адже остаточні фінансові звіти до окружних комісій подали менше половини зареєстрованих кандидатів, повідомляє Чернівецьке представництво Громадянської мережі ОПОРА.

ОПОРА проаналізувала фінальні фінансові звіти про використання коштів виборчих фондів кандидатів в народні депутати в одномандатних округах Чернівецької області на основі копій документів, наданих кандидатами окружними виборчими комісіями станом на 10 листопада. На жаль, тільки 22 кандидати з 59 прозвітували про витрачені кошти.

Отож, рекордна сума витрачених коштів на агітацію зафіксована в 204 виборчому окрузі - майже 5 мільйонів гривень. Найменша сума витрачених коштів (майже 447 тисяч гривень), закономірно, зафіксовано в 201окрузі, де спостерігались найменша активність кандидатів та найменше агітації, . Практично однакова загальна сума виборчих фондів кандидатів в 202 та 203 округах (по трохи більше мільйона гривень).

Серед тих 22 кандидатів, які подали остаточні фінансові звіти, Володимир Куліш, кандидат в народні депутати від Блоку Петра Порошенка в 204 виборчому окрузі, мав найбільший виборчий фонд - 2 919 850 грн. Найменша сума у виборчому фонді була у кандидатки в 201 виборчому окрузі від Української республіканської партії Наталії Стрельчук - 2 450 грн. Найбільші витрати в кандидатів в 204 виборчому окрузі - більше 3 мільйонів 720 тисяч гривень.

Кандидати найбільше витрачали коштів на агітацію в засобах масової інформації. Так, більше 2 мільйонів 735 тисяч гривень на агітацію в ЗМІ витратив Володимир Куліш (204 округ) (з цієї суми 2,6 млн. грн пішло "Новому каналу" за телеефір), півмільйона - Іван Семенюк (203 округ) та майже 300 тисяч гривень - В'ячеслав Добровольський (204 округ).

Однак такі значні витрати не допомогли перемогти — Куліш, Семенюк і Добровольський вибори програли.
Редактор: Igor
12-11-2014, 12:49
Коментарів 0 Переглядів 1 991

Теги -


Внаслідок аварії кермувальник загинув на місці події, а пасажир отримав травми

Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.