Студенти-маркетологи економічного факультету ЧНУ власними автомобілями минулої п’ятниці здійснили автопробіг "Стежками буковинської спадщини". Вони відвідали Свято-Успенський собор у селі Біла Криниця та монастир Святої Анни на Вижниччині.
– Ми постійно возимо наших студентів за кордон, – каже Ірина ВОДНІКЕВИЧ, завідувач кафедри маркетингу економічного факультету ЧНУ. – Цього року вони відвідали Будапешт, Відень, Краків. А ось визначні місця своєї батьківщини не всі бачили. Для цього ми спільно з міською радою організували цей автопробіг.
У поїздці взяли участь приблизно сорок студентів на дев’яти автомобілях. За словами завідувача кафедри, витрати на бензин студенти взяли на себе.
– Ми не відбирали студентів на цю поїздку за принципом "хто гарно вчиться, той поїде", – каже пані Ірина. – Навпаки, в автопробігу взяли участь всі, кому така ідея здалася цікавою. Таким проектом ми хочемо навчити студентів досліджувати і пізнавати батьківщину.
Майбутнім маркетологам найбільше сподобалася екскурсія Свято-Успенським собором. Це унікальний храм, який збудували ще на початку минулого століття за кошти купця Олексія Овсянникова в пам’ять про сина, який загинув молодим. Зовні споруда нагадує відомий усьому світові собор Василя Блаженного в Москві.
– Людина має розвиватися, – каже студент-маркетолог ЧНУ Тарас ЧОРНИЙ. – Вважаю, що ми не повинні зациклюватися винятково на нашій майбутній професії. Цей автопробіг нам організували для того, щоб ми більше дізналися про рідний край та про його історію.
Організатори проекту розповіли, що через місяць відбудеться другий автопробіг Буковиною, а восьмого березня наступного року студенти відвідають визначні місця Румунії.
Микола КОБИЛЮК
16-11-2010, 10:37
0
1 239