Техніка не витримує перепадів напруги

суспільство / Новини Чернівців
3 083
0
Уже два роки мешканці вулиці Білоруської потерпають від перепадів напруги.

– Щовечора після 17.00 у нашому районі дуже погане світло, – каже мешканець Калічанки Олександр ДЕРЕВ’ЯНСЬКИЙ. – Комп’ютери та телевізори постійно вимикаються, а про мікрохвильовки взагалі мовчу. Доводиться по три-чотири рази їх вмикати, щоб розігріти їжу!

Чоловік каже, що підстанцію не ремонтували уже декілька років. Мешканці Калічанки неодноразово зверталися до підприємства "Обленерго" з проханням відремонтувати підстанцію – марно. Зараз люди змушені встановлювати стабілізатори напруги.

Начальник підприємства "МіськРЕМ" Олександр ХАРАБАРА повідомив, що підстанції в районі Калічанка будували досить давно, а зараз вони не мають можливості надавати напругу без перепадів.

– Відомо, що зараз суттєво зросла ціна на газ, – каже Олександр Михайлович. – Розігрівати їжу на газових плитах людям стало невигідно, тому вони дедалі частіше використовують для цього електроприлади. Внаслідок цього і трапляються такі перепади напруги.

За словами начальника міськРЕМу, працівники підприємства постійно займаються замінами мереж міста. Проте для капітальнї заміни зараз немає коштів.

– Не одна Калічанка потерпає від перепадів напруги, а принаймні півміста, – каже начальник міськРЕМу. – З кожним днем чернівчани дедалі більше використовують електроенергію. Нині чернівчани використовують два мільйони кіловат електрики на добу. А це – показник використання енергії в місті за січень 2009 року, коли надворі була температура -10 °С!
Микола КОБИЛЮК

Порада споживачам
– Якщо після письмової скарги до обленерго права споживачів порушують і надалі, людям варто скаржитися до представництва Національного Комітету з питань електроенергетики України в Чернівецькій області, – пояснив головний спеціаліст, юрист обласного управління у справах захисту прав споживачів Зоя ШТОГРИН. – У разі, якщо навіть цей контролюючий орган ніяк не впливає на порушення, споживачам слід звертатися до суду та нашого управління за номером телефону 52-52-68. Управління у справах захисту прав споживачів після такого звернення здійснює позапланову перевірку. Якщо перевірка та судове рішення доведуть порушення прав споживачів, на винну особу накладатимуть штрафні санкції.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують