Уже два роки мешканці вулиці Білоруської потерпають від перепадів напруги.
– Щовечора після 17.00 у нашому районі дуже погане світло, – каже мешканець Калічанки Олександр ДЕРЕВ’ЯНСЬКИЙ. – Комп’ютери та телевізори постійно вимикаються, а про мікрохвильовки взагалі мовчу. Доводиться по три-чотири рази їх вмикати, щоб розігріти їжу!
Чоловік каже, що підстанцію не ремонтували уже декілька років. Мешканці Калічанки неодноразово зверталися до підприємства "Обленерго" з проханням відремонтувати підстанцію – марно. Зараз люди змушені встановлювати стабілізатори напруги.
Начальник підприємства "МіськРЕМ" Олександр ХАРАБАРА повідомив, що підстанції в районі Калічанка будували досить давно, а зараз вони не мають можливості надавати напругу без перепадів.
– Відомо, що зараз суттєво зросла ціна на газ, – каже Олександр Михайлович. – Розігрівати їжу на газових плитах людям стало невигідно, тому вони дедалі частіше використовують для цього електроприлади. Внаслідок цього і трапляються такі перепади напруги.
За словами начальника міськРЕМу, працівники підприємства постійно займаються замінами мереж міста. Проте для капітальнї заміни зараз немає коштів.
– Не одна Калічанка потерпає від перепадів напруги, а принаймні півміста, – каже начальник міськРЕМу. – З кожним днем чернівчани дедалі більше використовують електроенергію. Нині чернівчани використовують два мільйони кіловат електрики на добу. А це – показник використання енергії в місті за січень 2009 року, коли надворі була температура -10 °С!
Микола КОБИЛЮК
Порада споживачам
– Якщо після письмової скарги до обленерго права споживачів порушують і надалі, людям варто скаржитися до представництва Національного Комітету з питань електроенергетики України в Чернівецькій області, – пояснив головний спеціаліст, юрист обласного управління у справах захисту прав споживачів Зоя ШТОГРИН. – У разі, якщо навіть цей контролюючий орган ніяк не впливає на порушення, споживачам слід звертатися до суду та нашого управління за номером телефону 52-52-68. Управління у справах захисту прав споживачів після такого звернення здійснює позапланову перевірку. Якщо перевірка та судове рішення доведуть порушення прав споживачів, на винну особу накладатимуть штрафні санкції.
11-11-2010, 11:18
0
3 063