RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

На Гравітоні будуть фонтани і тенісні корти

Дерев’яні дитячі майданчики з м’яким покриттям, фонтани, скульптури, пішохідні та велосипедні доріжки, клумби, зелені газони, альпійські гірки, декоративні ліхтарі, тенісні корти… Чого тільки не пропонували зробити автори чотирьох проектів у мікрорайоні Руський-1 (біля "Гравітону")! Були навіть пропозиції використати техніку графіті на глухих фасадах дев’ятиповерхівок. Проте конкурс із комплексного благоустрою території цього мікрорайону фактично не відбувся. Після тривалого обговорення журі вирішило не визначати переможців. Усім учасникам дали заохочувальні премії по півтори тисячі гривень. А після внесення змін до положення оголосять повторний конкурс.

– Ми оголосили конкурс на благоустрій території багатоповерхового мікрорайону Руський-1, – проінформував головний архітектор міста Сергій ГОМОНОВИЧ. – Теперішній вигляд мікрорайону не задовольняє ні мешканців, ні мерію. Ми ставили завдання, щоби там не було комерційних об’єктів, винятково – відпочинкова зона. Наразі ми ще не підраховували кошторис. Але благоустрій проводитимуть за рахунок міського та районного бюджетів, можливо, із залученням спонсорів. Роботи розпочнуть уже наступного року. Надалі будемо облаштовувати й інші мікрорайони.

– Мікрорайон Руський-1 має чудову перспективу, – запевнив голова Першотравневої районної ради Юліан ВАНЬЧИЦЬКИЙ. – Тому ми звернулися до департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин із пропозицією упорядкувати його.

– У проектах, представлених на конкурс, не вказано шляхи реалізації, не видно партнерства бізнесу, влади і людей, – зауважив перший заступник міського голови Микола ПОПАДЮК. – Головне – інвестиційна привабливість. Можливо, у цьому мікрорайоні треба збудувати кафе, ресторани, дитячий садок, підземний паркінг тощо.
Надія БУДНА

цифри

Мікрорайон Руський-1 займає п’ять гектарів площі.
Тут проживає майже 10 тисяч мешканців.
У районі є одна школа (№28) й один садок (№44).
29-10-2010, 09:19
Коментарів 0 Переглядів 3 336

Теги -


Захисник загинув під час контрнаступальної операції на Донеччині
Великописарівська громада Сумської області перебуває під сильним обстрілом
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Захисник загинув під час контрнаступальної операції на Донеччині


Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.