Новини Дня

00:45
Чому редиску потрібно саджати тільки восени
00:30
Не тільки риба: чотири найкращих рослинних джерела омега-3
00:15
Шість продуктів, які допоможуть залишатися здоровими всю зиму
23:59
На фронті 174 зіткнення, на Покровському напрямку ворог зазнав відчутних втрат
23:45
П'ятниця стане початком "білої смуги" для чотирьох знаків Зодіаку. Кого обрали карти Таро
23:23
Названо овоч, який потрібно їсти всім щодня
22:58
Україна під час ракетного обстрілу Курщини поранила північнокорейського генерала - WSJ
22:43
Путін заявив, що Росія атакувала Україну ракетою середньої дальності "Орєшнік"
22:21
Міністри ЄС обговорили підвищення тарифів на аграрний імпорт із РФ і Білорусі
22:05
Сонце поверне щастя в життя цих знаків Зодіаку. На кого чекає період великої радості
21:41
Рекордні витрати на оборону, скорочення пенсій: у РФ затвердили бюджет на 2025-27 роки
21:20
Що станеться з організмом, якщо їсти картоплю щодня
21:00
Чернівчанка, яка очолила Міндовкілля розповіла, на чому повинна базуватися відбудова України
20:40
На збереження репродуктивних клітин військових у бюджеті заклали ₴190 мільйонів
20:20
ЗСУ створили першу школу підготовки операторів безпілотних роботизованих комплексів
20:18
Платіжне шахрайство: важливість двофакторної автентифікації*
20:00
У Чернівцях патрульні зупинили п'яного водія: вміст алкоголю перевищив норму в 14 разів
19:40
Рада ухвалила законопроєкт про безпеку в закладах середньої освіти: деталі
19:23
З'явився графік вимкнення світла на Буковині на 22 листопада
19:20
Становище України на фронті погіршилось: міністр оборони Британії зробив попередження
Больше новостей
Молодий буковинець » у номері » суспільство » Нові тарифи на проїзд не врятували від тисняви

Нові тарифи на проїзд не врятували від тисняви

у номері / суспільство
2 630
0
Підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті не зробило тролейбуси й маршрутки вільнішими. Боротися з тиснявою, за словами перевізників, допоможе лише закупівля автобусів більших розмірів.

– Вирішити питання перевантаження міста громадським транспортом лише підвищенням тарифів не можна, – говорить Георгій КОСОВАН, заступник директора міського центру організації пасажирських перевезень. – Потрібно зменшувати кількість одиниць транспорту. А для цього малогабаритні маршрутки потрібно замінювати автобусами з більшою пасажиромісткістю. А це можуть зробити не всі перевізники

Так, маршрутом №5, який проходить від вулиці Ентузіастів до університету, вже курсує великий стомісний автобус. Великі автобуси також є на маршруті №26. Останніми роками невеличкі "Мерседеси" замінили на більші "Богдани" та ПАЗи.

Як повідомили у ТОВ "Дени­сівка-1", яке обслуговує маршрут №5, новий автобус на сто пасажирських місць марки "Мерседес" взяли в оренду ще два місяці тому для експерименту. Зараз вивчають, чи доцільно замінювати 12 одиниць вітчизняної техніки, що курсує п’ятим маршрутом, на іноземні багатомісні автобуси. Проте стверджують, що якість перевезення на "Мерседесі" значно краща, ніж на автобусах полтавського виробництва. Також завдяки маршрутці на 100 місць вдалося трохи розвантажити пасажиропотік.

На велику кількість маршруток у місті нарікають тролейбусники. Мовляв, "платний" пасажир їде маршруткою, а не тролейбусом.

– Ми перевозимо переважно пільгові категорії громадян – пенсіонерів, інвалідів тощо. Тому для них підвищення тарифів на проїзд у тролейбусах до однієї гривні не має значення, – говорить начальник Чернівецького тролейбусного управління Іван ІВАНІЧЕК. – Маємо серйозну конкуренцію з маршрутками. Наприклад, на зупинці вул. Шкільна за годину можна налічити до півсотні маршруток, які везуть за різними напрямками. Тому "платний" пасажир обирає маршрутку, якою йому зручно їхати.

Найпопулярнішими тролейбусними маршрутами є третій і п’ятий. Велику кількість пасажирів перевозять також тролейбуси №№1, 6, менше – №№2, 4.

– Якби працював завод "Гравітон", ми могли б перевозити більшу кількість пасажирів, – каже Іван Антонович. – Позитивні результати дало продовження маршруту тролейбуса №1 до університету. Якщо закупити нові сучасні тролейбуси, покращити маршрут – "платний" пасажир їздитиме і тролейбусами. 
Ольга Гнідан
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.
[related-news] [/related-news]

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введите код: