Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Буковинський фестиваль реклами вже вчетверте організували на базі Чернівецького торгово-економічного інституту КНТЕУ.

Роботи конкурсантів вражали майстерністю. Багато з них було присвячено проблемам СНІДу, алкоголізму, боротьбі з палінням та абортами.

Ілля ЖАЛБА, старший викладач кафедри товарознавства та маркетингу ЧТЕІ КНТЕУ:

– Сьогодні на фестивалі представлено сім номінацій. Оцінювали роботи представники рекламних агентств. Найбільш популярна серед студентів – номінація "Соціальна друкована реклама". Ми щасливі, що студентство турбують суспільні проблеми. На підготовку робіт було два місяці.

– До конкурсу "Буковинський фестиваль реклами" я підготував три соціальні реклами, – розповідає Олег ГЛІБКА, учасник фестивалю, який навчається на четвертому курсі в ЧТЕІ КНТЕУ. – Перша – спрямована на боротьбу з абортами. Якось почув, що за роки незалежності в Україні було зроблено 36 мільйонів абортів. Друга – проти ДТП, щоб уникати та попереджати їх. Я вигадав такий слоган: "Авто можна купити за будь-яку ціну, але безпеку життя воно не гарантує". Третя реклама – на тематику усиновлення дітей: "Діти-сироти також мають право на життя".

– Йому ці ідеї наснилися, – доповнює хлопця одногрупниця Ганна ЗАМОРНЯК. – Креативні ідеї приходять до нас дуже спонтанно, і ми одразу беремо їх на увагу. На конкурсі "Буковинський фестиваль реклами" я представила роботи з реклами рідного міста, а також навчального закладу.

Я. Ященко

Переможці (у номінаціях):
"Розробка макетів-носіїв фірмового стилю" – Тетяна Лакуста та Аліна Єремій (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Розробка оригінал-макетів комерційної друкованої реклами" – Андрій Насадюк (ЧТЕІ КНТЕУ) та Тетяна Мельник (ЧНУ);
"Соціальна друкована реклама" – Юрій Горченко (Чернівецький державний комерційний технікум);
"Реклама м. Чернівці" – Олена Данилевська (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Комерційна відеореклама" – Іван Радул (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Соціальна відеореклама та відеореклама м. Чернівці" – Руслан Лупаштян (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Реклама рідного ВНЗ" – Тетяна Пасічник та Юлія Скіцько (ЧТЕІ КНТЕУ).
Рейтинг:
(голосів: 1)
27-04-2010, 10:24
Коментарів 0 Переглядів 3651

загрузка...
На Буковині під колеса мікроавтобуса потрапив підліток

З політравмою 14-річного хлопця госпіталізовано до Сторожинецької районної лікарні
Україна відзначає День Незалежності: історія свята
А чи багато українців знають, як Україна здобувала незалежність
У Чернівцях мешканці скаржаться на сильний запах газу: відома причина
Ви теж чуєте запах газу? Панікувати не варто! Мер Каспрук пояснив, що сталось і як діяти
Популярне Коментують
• Новини


























Як за сто дулярів стати знаменітим. Блог Мостіпаки
Про головні події тижня – у блозі Олександра Мостіпаки
Нещасні бабці чи перекупники? Чому нас обманюють на стихійних точках в Чернівцях
Днями вранці в центрі міста мала змогу спостерігати за майстринями перевтілення
Чому Чернівецька ОДА досі без голови: думка
Чернівецька область залишилась однією з небагатьох в Україні, яка через три місяці після обрання Зеленського президентом залишається зі "старим" керівництвом ОДА
загрузка...
"Західний судинний центр" - лікарі, яких ви знаєте! (на правах реклами)

Про особливості роботи центру та переваги методик, які тут використовують, розповіли судинні хірурги "Західного судинного центру" Юрій Оліник та Володимир Савін.
Якісні лабораторні аналізи стали ще доступніші в Чернівцях (на правах реклами)

Лабораторія "МедЛаб" рада повідомити, що в Чернівцях для зручності жителів міста відкрито нове відділення для забору біологічного матеріалу, яке знаходиться за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226.
«ARX» – страхова фортеця України (новини компанії)

Компанія "AXA Страхування" – лідер страхового ринку України – змінила назву на "Страхова компанія "ARX". У свою чергу, компанія "AXA Страхування Життя" працює під брендом "ARX Life".
Схуднути так, щоб зайві кілограми не повернулися (на правах реклами)

Чернівецький психолог допомагає своїм клієнтам позбутися зайвої ваги та утримувати бажану форму за допомогою унікальної програми.