RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

Буковинський фестиваль реклами вже вчетверте організували на базі Чернівецького торгово-економічного інституту КНТЕУ.

Роботи конкурсантів вражали майстерністю. Багато з них було присвячено проблемам СНІДу, алкоголізму, боротьбі з палінням та абортами.

Ілля ЖАЛБА, старший викладач кафедри товарознавства та маркетингу ЧТЕІ КНТЕУ:

– Сьогодні на фестивалі представлено сім номінацій. Оцінювали роботи представники рекламних агентств. Найбільш популярна серед студентів – номінація "Соціальна друкована реклама". Ми щасливі, що студентство турбують суспільні проблеми. На підготовку робіт було два місяці.

– До конкурсу "Буковинський фестиваль реклами" я підготував три соціальні реклами, – розповідає Олег ГЛІБКА, учасник фестивалю, який навчається на четвертому курсі в ЧТЕІ КНТЕУ. – Перша – спрямована на боротьбу з абортами. Якось почув, що за роки незалежності в Україні було зроблено 36 мільйонів абортів. Друга – проти ДТП, щоб уникати та попереджати їх. Я вигадав такий слоган: "Авто можна купити за будь-яку ціну, але безпеку життя воно не гарантує". Третя реклама – на тематику усиновлення дітей: "Діти-сироти також мають право на життя".

– Йому ці ідеї наснилися, – доповнює хлопця одногрупниця Ганна ЗАМОРНЯК. – Креативні ідеї приходять до нас дуже спонтанно, і ми одразу беремо їх на увагу. На конкурсі "Буковинський фестиваль реклами" я представила роботи з реклами рідного міста, а також навчального закладу.

Я. Ященко

Переможці (у номінаціях):
"Розробка макетів-носіїв фірмового стилю" – Тетяна Лакуста та Аліна Єремій (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Розробка оригінал-макетів комерційної друкованої реклами" – Андрій Насадюк (ЧТЕІ КНТЕУ) та Тетяна Мельник (ЧНУ);
"Соціальна друкована реклама" – Юрій Горченко (Чернівецький державний комерційний технікум);
"Реклама м. Чернівці" – Олена Данилевська (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Комерційна відеореклама" – Іван Радул (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Соціальна відеореклама та відеореклама м. Чернівці" – Руслан Лупаштян (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Реклама рідного ВНЗ" – Тетяна Пасічник та Юлія Скіцько (ЧТЕІ КНТЕУ).
27-04-2010, 10:24
Коментарів 0 Переглядів 4 173

Захворюваність кашлюком реєструвалася переважно у Чернівецькому районі
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



Чому про гуманітарні швидкі допомоги з Італії мовчать фігуранти справи?

Швидкі допомоги нібито направили на фронт, але доказів цьому ніхто не хоче надавати
ВІДЕО Переглянути все відео

Живуть весело, дружно й ніколи не сваряться

"Країна Мрій" – це справжня казкова територія з сучасними атракціонами на будь-який смак. Тут є багато цікавого: велика батутна арена, лазертаг, лабіринт, інтерактив, ніндзя-парк, тарзанка та багато іншого. Для наймолодших гостей є спеціальна дитяча зона з атракціонами, адаптованими до їхнього віку.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

Втомлюєтеся від нудного перебування в чергах для проходження медичного огляду? Ми маємо для вас відмінну новину! Тепер у Чернівцях доступна нова послуга - медичний огляд, який займе менше 30 хвилин!