Буковинський фестиваль реклами вже вчетверте організували на базі Чернівецького торгово-економічного інституту КНТЕУ.
Роботи конкурсантів вражали майстерністю. Багато з них було присвячено проблемам СНІДу, алкоголізму, боротьбі з палінням та абортами.
Ілля ЖАЛБА, старший викладач кафедри товарознавства та маркетингу ЧТЕІ КНТЕУ:
– Сьогодні на фестивалі представлено сім номінацій. Оцінювали роботи представники рекламних агентств. Найбільш популярна серед студентів – номінація "Соціальна друкована реклама". Ми щасливі, що студентство турбують суспільні проблеми. На підготовку робіт було два місяці.
– До конкурсу
"Буковинський фестиваль реклами" я підготував три соціальні реклами, – розповідає Олег ГЛІБКА, учасник фестивалю, який навчається на четвертому курсі в ЧТЕІ КНТЕУ. – Перша – спрямована на боротьбу з абортами. Якось почув, що за роки незалежності в Україні було зроблено 36 мільйонів абортів. Друга – проти ДТП, щоб уникати та попереджати їх. Я вигадав такий слоган: "Авто можна купити за будь-яку ціну, але безпеку життя воно не гарантує". Третя реклама – на тематику усиновлення дітей: "Діти-сироти також мають право на життя".
– Йому ці ідеї наснилися, – доповнює хлопця одногрупниця Ганна ЗАМОРНЯК. – Креативні ідеї приходять до нас дуже спонтанно, і ми одразу беремо їх на увагу. На конкурсі
"Буковинський фестиваль реклами" я представила роботи з реклами рідного міста, а також навчального закладу.
Я. Ященко
Переможці (у номінаціях):
"Розробка макетів-носіїв фірмового стилю" – Тетяна Лакуста та Аліна Єремій (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Розробка оригінал-макетів комерційної друкованої реклами" – Андрій Насадюк (ЧТЕІ КНТЕУ) та Тетяна Мельник (ЧНУ);
"Соціальна друкована реклама" – Юрій Горченко (Чернівецький державний комерційний технікум);
"Реклама м. Чернівці" – Олена Данилевська (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Комерційна відеореклама" – Іван Радул (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Соціальна відеореклама та відеореклама м. Чернівці" – Руслан Лупаштян (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Реклама рідного ВНЗ" – Тетяна Пасічник та Юлія Скіцько (ЧТЕІ КНТЕУ).
27-04-2010, 10:24
0
4 223