Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Буковинський фестиваль реклами вже вчетверте організували на базі Чернівецького торгово-економічного інституту КНТЕУ.

Роботи конкурсантів вражали майстерністю. Багато з них було присвячено проблемам СНІДу, алкоголізму, боротьбі з палінням та абортами.

Ілля ЖАЛБА, старший викладач кафедри товарознавства та маркетингу ЧТЕІ КНТЕУ:

– Сьогодні на фестивалі представлено сім номінацій. Оцінювали роботи представники рекламних агентств. Найбільш популярна серед студентів – номінація "Соціальна друкована реклама". Ми щасливі, що студентство турбують суспільні проблеми. На підготовку робіт було два місяці.

– До конкурсу "Буковинський фестиваль реклами" я підготував три соціальні реклами, – розповідає Олег ГЛІБКА, учасник фестивалю, який навчається на четвертому курсі в ЧТЕІ КНТЕУ. – Перша – спрямована на боротьбу з абортами. Якось почув, що за роки незалежності в Україні було зроблено 36 мільйонів абортів. Друга – проти ДТП, щоб уникати та попереджати їх. Я вигадав такий слоган: "Авто можна купити за будь-яку ціну, але безпеку життя воно не гарантує". Третя реклама – на тематику усиновлення дітей: "Діти-сироти також мають право на життя".

– Йому ці ідеї наснилися, – доповнює хлопця одногрупниця Ганна ЗАМОРНЯК. – Креативні ідеї приходять до нас дуже спонтанно, і ми одразу беремо їх на увагу. На конкурсі "Буковинський фестиваль реклами" я представила роботи з реклами рідного міста, а також навчального закладу.

Я. Ященко

Переможці (у номінаціях):
"Розробка макетів-носіїв фірмового стилю" – Тетяна Лакуста та Аліна Єремій (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Розробка оригінал-макетів комерційної друкованої реклами" – Андрій Насадюк (ЧТЕІ КНТЕУ) та Тетяна Мельник (ЧНУ);
"Соціальна друкована реклама" – Юрій Горченко (Чернівецький державний комерційний технікум);
"Реклама м. Чернівці" – Олена Данилевська (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Комерційна відеореклама" – Іван Радул (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Соціальна відеореклама та відеореклама м. Чернівці" – Руслан Лупаштян (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Реклама рідного ВНЗ" – Тетяна Пасічник та Юлія Скіцько (ЧТЕІ КНТЕУ).
Рейтинг:
(голосів: 1)
27-04-2010, 10:24
Коментарів 0 Переглядів 3573

загрузка...
Маршрутка збила жінку в Чернівцях: що відомо на цей час
Особу постраждалої досі не встановили
На Буковині легковик врізався в огорожу, водій загинув
ДТП сталася у селі Просіка Глибоцького району
З Чернівців не курсуватимуть два поїзди: назвали причину
Через ремонтні роботи на залізничному мості
Популярне Коментують
• Новини
Абіжєний Вася і кандідат Онопрієнко. Блог Мостіпаки
Про головні політичні події в регіоні - у блозі Олександра Мостіпаки
загрузка...
Таунхаус Family Yard: затишок та комфорт приватного будинку за ціною квартири (на правах реклами)

Шукаєте омріяне житло в Чернівцях для своєї сім’ї? Ще не вирішили, що для вас краще: квартира чи будинок?
Подбайте про правильний прикус разом з "DentSmile"! (на правах реклами)

Нерівні зуби і неправильний прикус можуть стати джерелом різних психологічних проблем, всіляких комплексів
"Спокуса" зробить ваш інтим яскравішим (на правах реклами)

Парфуми з феромонами, ароматичні олійки для масажу, різноманітні секс-іграшки – далеко не весь перелік речей, які зможуть зробити ваше інтимне життя значно яскравішим