RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » у номері » суспільство » Буковинський фестиваль реклами - студенти показали найкращі реклами

Буковинський фестиваль реклами вже вчетверте організували на базі Чернівецького торгово-економічного інституту КНТЕУ.

Роботи конкурсантів вражали майстерністю. Багато з них було присвячено проблемам СНІДу, алкоголізму, боротьбі з палінням та абортами.

Ілля ЖАЛБА, старший викладач кафедри товарознавства та маркетингу ЧТЕІ КНТЕУ:

– Сьогодні на фестивалі представлено сім номінацій. Оцінювали роботи представники рекламних агентств. Найбільш популярна серед студентів – номінація "Соціальна друкована реклама". Ми щасливі, що студентство турбують суспільні проблеми. На підготовку робіт було два місяці.

– До конкурсу "Буковинський фестиваль реклами" я підготував три соціальні реклами, – розповідає Олег ГЛІБКА, учасник фестивалю, який навчається на четвертому курсі в ЧТЕІ КНТЕУ. – Перша – спрямована на боротьбу з абортами. Якось почув, що за роки незалежності в Україні було зроблено 36 мільйонів абортів. Друга – проти ДТП, щоб уникати та попереджати їх. Я вигадав такий слоган: "Авто можна купити за будь-яку ціну, але безпеку життя воно не гарантує". Третя реклама – на тематику усиновлення дітей: "Діти-сироти також мають право на життя".

– Йому ці ідеї наснилися, – доповнює хлопця одногрупниця Ганна ЗАМОРНЯК. – Креативні ідеї приходять до нас дуже спонтанно, і ми одразу беремо їх на увагу. На конкурсі "Буковинський фестиваль реклами" я представила роботи з реклами рідного міста, а також навчального закладу.

Я. Ященко

Переможці (у номінаціях):
"Розробка макетів-носіїв фірмового стилю" – Тетяна Лакуста та Аліна Єремій (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Розробка оригінал-макетів комерційної друкованої реклами" – Андрій Насадюк (ЧТЕІ КНТЕУ) та Тетяна Мельник (ЧНУ);
"Соціальна друкована реклама" – Юрій Горченко (Чернівецький державний комерційний технікум);
"Реклама м. Чернівці" – Олена Данилевська (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Комерційна відеореклама" – Іван Радул (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Соціальна відеореклама та відеореклама м. Чернівці" – Руслан Лупаштян (ЧТЕІ КНТЕУ);
"Реклама рідного ВНЗ" – Тетяна Пасічник та Юлія Скіцько (ЧТЕІ КНТЕУ).
27-04-2010, 10:24
Коментарів 0 Переглядів 4 223

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Вранці температура повітря становить -1°


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.