У понад сотню гривень обійшовся перевізникові невиданий талон у маршрутці. Після фінансового покарання водій почав справно видавати талони пасажирам.
– Ми отримали скаргу на перевізника, який обслуговує маршрут "Калинівський ринок – Автовокзал – вул. Комарова", – розповів Ігор ЛАЩАК, провідний спеціаліст обласного управління у справах захисту прав споживачів. – Ця письмова скарга стала підставою для накладення штрафу на перевізника у розмірі 136 гривень. Хоча при контрольному замовленні квитки водій видавав. Однак у салоні не було інформації про штраф за безквитковий проїзд, пасажиромісткість, вартість проїзду. Після скарги на маршруті почали видавати квитки всім пасажирам.
За словами фахівця, писати скаргу до управління через, здавалося б, дрібницю – квиток вартістю півтори гривні – пасажира маршрутки змусило хамське поводження водія. Пасажир заплатив за проїзд і попросив видати йому квиток, однак у відповідь вислухав, м’яко кажучи, неприємні речі.
– Квиток повинні видавати кожному пасажирові, не чекаючи, доки людина попросить водія про це, – зазначив І. Лащак. – Адже квиток – це, по суті, договір між пасажиром маршрутки і перевізником. Скажімо, якщо маршрутка потрапить в аварію і постраждає пасажир, без квитка він не зможе довести, що страхова компанія, яка обслуговує перевізника, повинна виплатити йому відшкодування.
(Н. Макушинська)
18-03-2010, 11:08
0
3 627