У Чернівцях планують збудувати центральну автостанцію та п’ять міні-автостанцій. Це дасть змогу розвантажити автомо-
більний рух у центральній частині та вивести транспорт за межі міста.
– Цього року відкриється повноцінний рух об’їзною дорогою, яку завершать. Тоді значна частина автотранспорту буде поза межами міста, – поділився планами міський голова Микола Федорук на прес-конференції. – Будемо й надалі займатися ремонтом доріг і розводити автотранспорт бічними вулицями. Наприклад, щоби оминути центральну частину міста, водії можуть скористатися вулицями Нагірною, Гастелло тощо. Треба повністю реконструювати вулицю Богдана Хмельницького, щоби запустити по ній тролейбуси другого й четвертого маршрутів. Цього року плануємо зайнятися спорудженням центральної автостанції.
Спочатку центральний автовокзал планували спорудити на вулиці Хотинській, навіть виготовили проект. Його будівництво мало розпочатися ще до 600-річчя Чернівців. Проте через брак коштів та відсутність інвестора ідею не вдалося реалізувати.
– На вулиці Хотинській недостатньо місця для центральної автостанції, – запевнив головний архітектор міста Сергій ГОМОНОВИЧ. – Зараз є два варіанти щодо розташування центральної автостанції. Перший – на вулиці Галицький Шлях на місці теперішнього садівничого товариства "Прут" (між стадіоном "Мальва" і торговельним центром "Метро"). Це місце привабливе тим, що можна продовжити до торговельного центру "Метро" тролейбусну лінію. Таким чином покращиться сполучення з мікрорайоном Ленківці. Але мінусом є те, що потрібно облаштовувати нову транспортну розв’язку. Друга пропозиція – наприкінці вулиці Руської на території заводу "Гравітон" (між супермаркетом "Екватор" і колишнім нічним клубом "Метро"). Там є досить велика територія, яка зараз не використовується. Під автостанцію можна переобладнати один із заводських корпусів. Це місце дуже зручне, оскільки неподалік знаходиться об’їзна дорога. І транспорт заїжджатиме на станцію, оминаючи центр міста.
Теперішній автовокзал на вулиці Головній, за задумом міської влади, стане локальним для автобусів Глибоцького й частково Сторожинецького напрямків. Останній також обслуговуватиме міні-автостанція, яку збудують на перехресті вулиці Сторожинецької та продовженого проспекту Незалежності. Туди проведуть тролейбусну лінію.
Автостанцію біля дріжджзаводу планують перенести на територію біля торговельного центру "Метро" та супермаркету "Фуршет". Із цієї міні-автостанції відправлятимуться приміські та міжміські автобуси в Новоселицькому, Вижницькому, Путильському, Івано-Франківському та Тернопільському напрямках.
Наприкінці вулиці Московської Олімпіади (кінцева зупинка тролейбуса №4) хочуть також розмістити одну з міні-автостанцій, яка обслуговуватиме Новоселицько-Хотинський напрямок. Для цього продовжать до моста четвертий тролейбусний маршрут.
З вулиці Калинівської планують забрати весь маршрутний автотранспорт і перевести його на вже збудовану міні-автостанцію. Вона знаходиться між Калинівським ринком і торговельним центром "Добробут".
– Якщо будуть кошти, то вже цього року почнемо розробляти проект будівництва центральної та міні-автостанцій, – запевнив Сергій Гомонович.
Зміни тролейбусних маршрутів
До мосту наприкінці вулиці Московської Олімпіади продовжать четвертий тролейбусний маршрут.
До перехрестя вулиці Сторожинецької та продовженого проспекту Незалежності буде проведена тролейбусна лінія.
У разі будівництва центрального автовокзалу в Садгорі тролейбуси їздитимуть до ТЦ "Метро".
21-01-2010, 11:09
0
5 094