Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Уже вп’яте проводиться міська благодійна акція "Милосердя". Лише цього року на допомогу та придбання медичного обладнання витрачено понад 105 тисяч гривень.
– Щороку кількість благодійників зростає, – запевнила начальник відділу організації роботи з пільговими категоріями населення управління праці та соцзахисту населення міськради Альона ДОЛГА. – Чимало чернівчан хоче допомогти хворим та знедоленим. Суми внесків бувають різні – від кількох гривень до тисяч. Найбільше грошей надходить від підприємств і підприємців. Хоча нам також допомагають медичні заклади, школи, ЖРЕПи. Часто допомогу надають одягом, взуттям, продуктами харчування. Є благодійники, які не хочуть афішувати себе. Останнім часом до нас почали звертатися навіть через електронну пошту. Наприклад, попросили назвати малозабезпечені родини, до яких хотіли би завітати напередодні Нового року з подарунками та новорічними іграшками. Ми порадили дві сім’ї, у яких нещодавно сталися пожежі. Останнім ми також виділили по п’ять тисяч гривень. Один із магазинів дитячого одягу хоче провести акцію напередодні Дня Святого Миколая. Для цього продаватиме дитячі малюнки, які зараз збирає. Зібрані кошти вручать шестирічному Миколі Фрунзе, хворому на лейкемію. Ми йому теж неодноразово виділяли гроші на лікування.
– Особлива наша гордість – трирічна Лариса Ковальська. Завдяки операції, на яку з фонду "Милосердя" виділили 105 тисяч гривень, дівчинці повернули слух, тож тепер вона добре чує, – розповіла начальник управління праці та соціального захисту населення міськради Аліна КРУГ­ЛЕЦЬКА. – Допомогли ми і Володі Степаненку, якому лікарі поставили діагноз лейкемія. Хлопчик вилікувався і вже ходить до школи. Цього року придбали унікальне медичне обладнання вартістю 88 тисяч гривень для Буковинського центру медико-соціальної реабілітації дітей з ураженням нервової системи. Інколи рішення про виділення коштів доводиться приймати терміново. Як це трапилося, наприклад, коли потрібні були кошти для перевезення чернівчанина, який помер у кримському санаторії, де лікувався. У його матері не було коштів, і вона звернулася до нас. Ми допомагаємо всім, хто цього потребує. І контролюємо кожну копійку, яка надходить.
Надія БУДНА

Як долучитися до акції "Милосердя"
Реквізити: Чернівецький благодійний фонд "Милосердя", код 33466186, р/р 260097687 в ЧОД ВАТ "Райффайзен Банк Аваль", МФО № 356464.
Контактні телефони: 3-50-53, 52-59-70, 51-81-56, 52-48-86. 
Рейтинг:
(голосів: 1)
26-11-2009, 10:38
Коментарів 0 Переглядів 1043

Теги -
загрузка...
У Чернівцях біля госпіталю шукали вибухівку
Евакуювали близько 300 осіб, з них 70 - персоналу.
У Чернівецькій області згорів будинок
Причина пожежі та збитки встановлюються.
Популярне Коментують
• Новини
Няшна власть: Дєдушка – з зубрами, Вася – з яблучком. Блог Мостіпаки
Про головні політичні події в регіоні - у блозі Олександра Мостіпаки
загрузка...
Відпочинок у Карпатах: садиби та комплекси, які варто відвідати взимку (на правах реклами)

Переглядайте підбір та запам’ятовуйте місця, де можна відпочити взимку
Жорстка вода? Як пом’якшити знають у "Ательє води" (на правах реклами)

Так само як неочищена вода осідає в людських органах, так і на частинах побутової і санітарної техніки вона залишає непоправні сліди. Це значно знижує період її експлуатації.
Професійне прання: де шукати хімчистки у Чернівцях (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі місця, де їх шукати, – хімчистки у Чернівцях.
Передовий Інтернет-провайдер у Чернівцях «Інтелект» турбується про своїх клієнтів та створює приємні миті (на правах реклами)

31.10.18, о 12.00, біля ТЦ "Проспект" Інтернет-провайдер "Інтелект" провів заключну частину акції, а саме розіграш призів серед діючих та майбутніх клієнтів.