RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » у номері » суспільство » Після дзвінка до редакції «МБ» відремонтували вікно

До редакції "МБ" зателефонував пенсіонер Іван КУДЛИК, який проживає на вулиці Заводській, і поскаржився, що підприємство "Роднічок" неякісно встановило йому вікна. "Ще 2007 року я замовив у цієї фірми три металопластикові вікна, – розповів Іван Володимирович. – Два встановили нормально, а через третє постійно дме, аж занавіски гойдаються. Майстер, якого я неодноразово викликав, порадив перезимувати з цим вікном і пообіцяв, що влітку прийде і переробить його. Але минуло літо, вже осінь на дворі, а до мене так ніхто і не прийшов. Шкодую, що піддався рекламі та викинув старі дерев’яні вікна. Цієї зими, напевно, знову мерзнутиму".
– Нічого страшного там немає. Ми вже виїжджали на виклик замовника і трохи підправляли вікна, – виправдовувався майстер фірми "Роднічок" Михайло Георгійович, з яким ми зв’язалися по мобільному телефону. – Ми встановлюємо щодня до 50 вікон, і майже ніхто не скаржиться. У нас заявки виконує тільки одна людина, тому встигнути скрізь вона не може. І хоча ми даємо гарантію на свою продукцію тільки на рік, а Іван Володимирович встановлював вікна понад два роки тому, найближчим часом поїдемо до нього і все зробимо. Це я вам гарантую.
Слова майстер дотримав. Уже наступного дня після нашого дзвінка він направив до Івана Кудлика спеціаліста, який відремонтував вікно. Про це повідомив нам сам пан Іван. (Н. Будна)

Коментар
Надія Кутиніна,
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ОБЛАСНОГО УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ
ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ:
Згідно з Держстандартом, гарантійний термін на вікна і двері повинен бути не меншим, ніж три роки. Якщо замовник незадоволений тим, як встановлено вікна чи двері, він повинен звернутися з письмовою заявою на адресу підприємства, яке виконувало роботи. Причому зробити це у двох екземплярах, один з яких залишити собі. На ньому має розписатися представник підприємства і стояти дата подання заяви. Її повинні розглянути впродовж 14 днів. За цей час треба відремонтувати виріб або ж повернути гроші замовникові. Якщо цього не зроблено, останній може звертатися з копією заяви до нас або до суду”.
1-10-2009, 10:48
Коментарів 0 Переглядів 1 430

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.