На білбордах, сітілайтах та інших носіях реклами помітно побільшало політичної реклами.
– Ще півроку тому городяни могли бачити чимало соціальної реклами, – розповів начальник відділу дизайну міського середовища Манолій МАНЧУЛЕНКО. – Нині її стало менше. Ми не контролюємо зміст реклами на білбордах і сітілайтах, відстежуємо лише, комерційна вона чи соціальна. Адже за розміщення соціальної реклами фірми не сплачують нічого до бюджету, тоді як за комерційну (а політична належить до комерційної) треба платити.
Більше соціальної реклами у місті з’явилося після початку кризи. Обвалився ринок реклами, тож фірми, які займаються рекламою, щоби менше втрачати коштів, масово вдавалися до розміщення соціальної реклами. Натомість із наближенням виборів побільшало комерційних замовлень.
Водночас прийти зараз на ринок зовнішньої реклами у місті новим фірмам із розрахунком заробити на виборах складно. Манолій Манчуленко каже, що останнім часом міськвиконком дає лише поодинокі дозволи на розміщення нових білбордів – у Чернівцях просто немає для них відповідних місць, усе вже зайнято. (І. Довгань)
10-09-2009, 11:57
0
1 773