Тролейбуси та автобуси повинні мити щодня

у номері / суспільство
1 545
0
Тролейбуси та автобуси повинні мити щодня

"Я постійно їжджу на роботу автобусом 38-го маршруту. Квиток, на відміну від інших міських маршрутів, коштує лише одну гривню. Проте в салоні надзвичайно брудно. Пасажири неодноразово робили зауваження водіям, однак вони у відповідь кажуть, що за таку ціну можна їхати і в брудному автобусі. Невже ніхто не контролює санітарний стан міського громадського транспорту?" Галина Ротар.
– Відповідно до санітарних вимог, громадський транспорт – автобуси і тролейбуси – необхідно мити щодня зовні та всередині перед виходом на лінію, а протягом зміни водії повинні періодично підмітати салон, – повідомили у міському центрі організації пасажирських перевезень. – У Чернівцях є 45 автобусних маршрутів, тому ми не можемо слідкувати за порядком у кожній машині. Це питання повинні контролювати директори підприємств-перевізників. Коли отримуємо скарги чернівчан на незадовільний санітарний стан автобусів якогось маршруту, направляємо попередження адміністрації. Особливо часто пасажири скаржаться на бруд в автобусах 38-го маршруту. Проте розірвати угоду з перевізником через антисанітарний стан ми не можемо. Більшість автобусів – чисті.
– Мити тролейбуси проблематичніше, ніж автобуси, адже в них під підлогою знаходяться електродвигуни, які від води можуть вийти з ладу, – зауважив начальник відділу транспорту, зв’язку та енергетики департаменту житлово-комунального господарства міськради Василь МАРТИНЮК. – Тому генеральне миття здійснюють раз на тиждень, а щодня – вологе. Адміністрація тролейбусного управління навіть придбала для цього спеціальне пристосування. А на кінцевих зупинках вулиць Головної та Південно-Кільцевої обладнали виїзні пункти, де салони прибирають після кожного рейсу.
Підприємство "Денисівка-1" обслуговує п’ять міських маршрутів – №№5, 4, 6, 13, 27 і два приміські. За весь період роботи не було жодної скарги від пасажирів на поганий санітарний стан машин. "Маємо 50 автобусів, які миємо щодня після закінчення зміни і зовні, і всередині, – розповів технічний директор підприємства Іван ТОМНЮК.– Поки що пасажири не скаржилися жодного разу". (Н. Будна)
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують