15454 звернення громадян надійшло до виконавчих органів міської ради за перше півріччя цього року у Чернівцях. Це на 1155 звернень або на 6,9% менше, ніж було за аналогічний період минулого року. З майже 15,5 тисяч звернень скарг було лише 240 або 1,6%. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість скарг скоротилася майже на 70%, повідомив завідувач громадської приймальнею міської ради Омелян Канюк.
Найчастіше у цьому році чернівчани зверталися до виконавчих органів міської ради з питань водопостачання, ліквідації витоків (17,7%), благоустрою,прибирання вулиць та ремонту доріг (12,7%), освітлення вулиць та сходових клітин (12,5%), утримання житлового фонду, ремонту та перепланування квартир, будівництва житла та здійснення добудов (11%), земельних відносин (7,9%), поліпшення житлових умов, надання житла (5,6%) з питань медичного обслуговування ( 4,7%), соціального захисту ( 4,6%).
Кількість скарг до міського голови та його заступників у порівнянні з минулим роком скоротилася майже на 80%. На особистому прийомі у мера та його заступників за півроку побувало 366 громадян.
Найчастіше чернівчани у цьому році зверталися до департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин ( 4831 ), у відділ державної реєстрації ( 2682), департамент економіки ( 1697) , департамент ЖКГ ( 1631) , трудовий архів ( 780), управління праці та соціального захисту ( 540).
Громадська приймальня міської ради у Чернівцях працює з 2001 року.
8-07-2009, 08:22
0
1 814