На третьому студентському фестивалі реклами було чимало цікавих ідей. Наприклад, у соціальній рекламі, яка закликає сплачувати борги за світло, дотепний студент на чорному аркуші паперу написав: "Чи боїшся ти темряви?" І підпис: "Чернівціобленерго". В іншій рекламі лев закриває лапою очі зі словами "Не хочу бачити рівень сьогоднішніх цін!" Зачіпає плакат, що рекламує послуги психолога: на вулиці – брудне самотнє кошеня, і видно лише ноги людини, яка йде геть від тваринки. Фото супроводжує напис "Умій пережити ту хвилину, коли здається, що все вже закінчилося". Оригінально розрекламували соняшникову олію: сковорідка, поставлена замість вогню на … соняшник. Та найбільше розвеселила реклама із закликом вдосконалити знання англійської. Тут напис: "Deer Bob! I love you!" Річ у тім, що правильно повинно бути "Dear Bob!" Тоді це означатиме "дорогий". А deer з англійської перекладається "олень"…
– Моя реклама – про шкоду алкоголю, – розповідає студент четвертого курсу Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ Сергій ПОЖАРУК. – Головне у рекламі – поєднання цікавої ідеї з вдалим втіленням.
Автори робіт зізнаються: спробувати себе у рекламі їм цікаво, проте перспектив для себе у Чернівцях вони не бачать. Мовляв, надто у нас малий та некреативний світ реклами.
Переможці фестивалю – а їх аж шестеро – візьмуть участь у Всеукраїнському студентському фестивалі реклами. (Г. Марків)
4-05-2009, 11:54
0
1 598