Віднедавна на вулицях міста з’явилося кілька оригінальних "антирекламних" щитів. Ці білборди призначено для відлякування відвідувачів від гральних закладів.
– Рекламорозповсюджувачі запропонували ідею таких щитів і з соціальною рекламою, – розповів начальник відділу з питань дизайну міського середовища департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міськради Манолій МАНЧУЛЕНКО. – Ми погодилися, бо азартні ігри справді завдали великих проблем багатьом сім’ям. Рекламорозповсюджувач, львівське ТОВ "Наша справа", виготовив макет цієї реклами. Ми погодили цей макет без змін.
Фірмі, яка є власником більш ніж десятка чернівецьких білбордів, чиновники рекомендували розмістити нові щити поблизу гральних закладів. Однак розташували соціальну рекламу там, де не було замовлень на комерційну.
Сьогодні дедалі більше рекламних щитів заповнюються соціальною рекламою. Таким чином у час кризи і нестачі замовлень власники рекламних площ уникають хоча би частини збитків. Адже лише у разі розміщення безкоштовної соціальної реклами власники
білбордів не сплачують до міського бюджету збір за користування місцями розміщення рекламних конструкцій. Виготовляє і розміщує соціальну рекламу фірма за власний рахунок. Виготовлення макету майбутнього зображення коштує від 100 гривень, друк зображення – від 200 гривень, наклеювання на щит – 120 гривень. (Н. Василишин)
23-04-2009, 10:54
0
1 681