Аеропорт домовляється про відновлення рейсів у Київ

у номері / суспільство
2 663
0
2008 року Чернівецький аеропорт обслужив 1085 літаків (на 295
більше, ніж 2007-го) і 11389 пасажирів (на вісім тисяч менше). Підприємство заробило чотири мільйони гривень, що на 850 тисяч більше, ніж у 2007-му.
– Зменшення кількості пасажирів пояснюється тим, що минулого року ми розпочали реконструкцію злітно-посадкової смуги, – розповів на прес-конференції директор комунального підприємства "Міжнародний аеропорт "Чернівці" Володимир КАЛИНЮК. – Тому регулярно відбувалися лише рейси до Києва і назад. А заробіток чотири мільйони є незначним, адже лише податок за землю торік становив два мільйони.
Нині аеропорт приймає лише вантажні літаки і чартери. Через стрибки курсу долара наприкінці минулого року вартість квитка до Києва сягнула 1300 гривень в один бік, тож попит на перельоти знизився, і перевізник припинив здійснювати рейси. За словами Володимира Калинюка, з 28 березня рейси Чернівці – Київ включено до літнього розкладу польотів. Але хто їх здійснюватиме, наразі невідомо. Ведуться переговори з кількома авіакомпаніями. Орієнтовна вартість квитка в обидва боки становить 1300 гривень – стільки зараз коштує переліт Івано-Франківськ – Київ –Івано-Франківськ. Торік літак SAAB із салоном на 30 місць у середньому перевозив у київському напрямку 18 пасажирів. За такого навантаження перельоти є рентабельними, отож можна розраховувати на відновлення. Керівництво аеропорту також веде переговори про відновлення пасажирських рейсів за кордон улітку – в Італію, Грецію, Туреччину, Болгарію.
Однак навіть збільшення пасажиропотоку не дасть аеропорту змоги самостійно існувати. Директор пояснив, що власні витрати покривають лише аеропорти, які за рік перевозять один мільйон пасажирів. А менші потребують допомоги. Так, Чернівецький аеропорт нині здійснює реконструкцію, завдяки підтримці міського бюджету. Торік освоєно 26 мільйонів бюджетних коштів – відремонтовано аеровокзал, придбано нову техніку для догляду за територією, заасфальтовано 20 тисяч квадратних метрів біля аеровокзалу.
Коли дозволить погода, триватиме реконструкція злітної смуги, яку продовжено до серпня 2009 року. Тоді вже аеропорт зможе приймати важкі літаки типу "Боїнга".
Ігор ДОВГАНЬ

0 коментарів

РЕКЛАМА
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10
«За місяць робимо до 18 тонн»: як на підприємстві Буковини роблять натуральний сік — відео
40 651
Як квасити капусту: поради жительки Хмельниччини, яка готує її за давнім рецептом
21 347
«Дах – як решето, небо видно!»: на Буковині ветеран АТО просить допомогти із покрівлею
15 191
Проїхав понад 11 тисяч кілометрів на мотоциклі: у Чернівцях зустріли лікаря-мандрівника
12 059
Лікарям повідомили про підозру після смерті одеського мільйонера-забудовника
8 038
Назвали громади Буковини, які найбільше коштів виділяють на ЗСУ
7 048
Від золотої діадеми до операції “Запад”: краєзнавець оживив історію рідного села на Буковині
6 570
Замість спортивного об’єкта - житло: як ділянка під спорт у центрі Чернівців перетворилася на багатоповерхівку
6 347
У селах на Буковині спалах африканської чуми свиней: оголосили карантин
5 373
«Капуста дешева, а огірки вдвічі дорожчі»: скільки коштують на ринках Чернівців сезонні овочі
4 240


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.