Дизайнери скаржаться, що власники магазинів, на відміну від попередніх років, не зверталися до них. Тому у більшості вітрин стоять традиційні ялинки, Діди Морози та Снігуроньки. А найпопулярніший персонаж – корова, що символізує 2009 рік.
З-поміж усіх вирізняються оригінальністю вітрини магазину “Savage”, що на вулиці Університетській. “Так оформлено вітрини всіх магазинів нашої мережі, – запевнила продавець ЮЛІЯ. – Проект нам прислали з Києва, а оформляли чернівецькі дизайнери”.
Професійний дизайнер оформляв також вітрини кафе-барів “Піца-парк”, що на Головній. Виглядають вітрини прекрасно – блискучі бурульки, модні піраміди, біла ялинка, “одягнута” у чорне пір’я…
А ось працівники фірми “Навколо світу”, що на Центральній площі, самі оформляли вітрини. “Оформленням вітрин ми займалися разом із нашими менеджерами Олесею і Міланою, – розповіла адміністратор Нінель ШЕЛЕПНІЦЬКА. – До професійних дизайнерів не зверталися, бо у самих є багато ідей та фантазії. Щороку вітрини виглядають по-різному. Зараз ми використали солом’яні іграшки, які привезли з Польщі. А наша гордість – колекція ляльок у національних костюмах. Їх привозили з різних країн наші працівники. Поки що колекція налічує 16 пар ляльок, але будемо її поповнювати”.
А у вітрині магазину “Орхідея”, що на Проспекті, виставлено цілий різдвяний вертеп, де відтворено біблійну історію народження Ісуса Христа. За словами власниці, його можна придбати. Коштує вертеп понад тисячу гривень.
Міська рада оголосила традиційний огляд-конкурс на кращу новорічно-різдвяну вітрину. Переможці отримають премії – від 50 до 500 гривень.
26-12-2008, 11:41
0
2 585