RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Будівництво другої черги об'їзної дороги навколо Чернівців потребує додаткових коштів, бо біля одного із мостів розпочався серйозний зсув. Його було виявлено ще влітку під час паводка. Щоби відкрити дорогу, необхідно здійснити протизсувні роботи, зокрема збудувати підпірну стінку. Додаткові витрати ще не підраховано, але приблизна їхня вартість – 20 мільйонів гривень.
– Завершення будівництва дороги затримує зсув, – повідомив "МБ" начальник Служби автомобільних доріг в області Іван МУНТЯН. – Ми змушені були призупинити роботи. Треба запросити фахівців, щоби вони обстежили зсув. Важко назвати суму грошей, необхідну для додаткових робіт.
Вважаю, що це буде орієнтовно 20 мільйонів гривень. Зсув почався біля моста. Сам міст збудований, але через зсув під’їзд до нього неможливий. Якщо додаткові кошти виділять, дорогу буде відкрито у березні.
На будівництво другої черги об’їзної дороги навколо Чернівців, протяжністю 7,3 кілометра, вже виділено 65 мільйонів гривень. Сьогодні ми вже завершуємо виклад нижнього шару дороги. Прокладаємо сучасну європейську дорогу, що складається із декількох шарів: піщано-гравійна суміш, змішана з цементом, та крупнозерниста суміш. Окрім того, застосовуємо у будівництві нові технології, – це асфальтобетонне покриття, що робить дорогу рівною та надійною.
На дорозі є п’ять мостів, чотири із них вже готові. Останній міст готовий на 95%, але через зсув роботи призупинені. Окрім того, через тиждень готуємо до відкриття об’їзне кільце, що забезпечить під’їзд до нової дороги. Загалом, друга черга об’їзної дороги простягається від Коровії до Гравітону. Мене часто запитують, чому ми не відкриємо частину проїзду, наприклад, з Коровії до Чагра. Це неправильно! Дорогу треба добудувати, покрити асфальтобетонним покриттям і тоді можна буде відкривати.
Зауважу, що будівництво велося б легше, якби на території області був асфальтно-бетонний завод. Окрім того, будівництво дороги було призупинено і влітку, коли через паводок не було доступу до кар’єрів із піщано-гравійною сумішшю.
Валерія ЧОРНЕЙ
21-11-2008, 11:39
Коментарів 0 Переглядів 1 908

Теги -

59-річний водій автомобіля "Renault Duster" наїхав на велосипедиста

Зіткнувся "Lexus" з мікроавтобусом "Ford"

Командир наголосив захисникам, що пишається їхніми потужними результатами на полі бою
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.