Левова частка витрат на відзначення ювілейного Дня міста лягла на плечі бізнесменів-меценатів. Ми поцікавилися, що спонукало їх зробити пожертви, які в багатьох випадках є найбільшими в історії їхніх компаній.
Найбільший внесок у фінансування свята і підготовки до нього зробив гіпермаркет “Епіцентр”. Точної суми благодійники не називають, але кажуть, що вона обчислюється мільйонами гривень.
- Ми їх давали без жодних зобов’язань, навіть не заради реклами, - повідомив Вадим СУШКО, директор чернівецького гіпермаркету. – Ми просто підтримуємо імідж компанії, яка має будівельний профіль і дбає про архітектуру, особливо такого унікального міста, як Чернівці. Перераховані нами гроші йшли не лише на святкування, а й на реставрацію фасадів, площ, тротуарів тощо. Частину наданих грошей місто навіть не встигло освоїти – ми бачимо, що не всі об’єкти і площі змогли завершити до 4 жовтня, хоч кошти на це ми перерахували. Гіпермаркети мережі “Епіцентр” займаються меценатством і в інших містах України, але ті кошти не зрівняти з нашим містом.
Усі феєрверки і лазерне шоу подарувала місту компанія “Київстар”. Точну їх ціну компанія не розголошує.
- Справа не в грошах, - каже Віктор ГАЛЬЧИНСЬКИЙ, менеджер зі зв'язків з громадськістю філії ЗАТ "Київстар Дж.Ес.Ем" у місті Львові. – Ми вирішили зробити подарунок Чернівцям. Адже не щодня місту виповнюється 600 років.
Основний подарунок до ювілею від компанії “Ніко” – концерт Тото Кутуньо. Таким чином вирішив віддати данину пошани своєму рідному місту корінний чернівчанин, який є президентом цього автомобільного концерну.
- Ми на 100 відсотків проспонсорували переліт з Мілана, дорогу до Чернівців, проживання і гонорар Тото Кутуньо, - повідомили в ДП “Ніко-Чернівці”. – Витрачена сума – досить серйозна, особливо за чернівецькими мірками. Рішення про це прийняв президент концерну “Ніко”. Він сам із Чернівців, саме тут започаткував цю фірму і розвинув її до одного з найбільших всеукраїнських автомобільних концернів.
Отже, основними партнерами святкування 600-річчя міста стали: “Епіцентр”, “Ніко”, “Київстар”, “Метро”, “Фокстрот”, фабрика “Буковинка”, “ПриватБанк”, “Укрсоцбанк”, “Караван”. За словами радника міського голови Володимира КИЛИНИЧА, найбільшу суму перерахував до фонду “Чернівці-600” гіпермаркет “Епіцентр”. Ці гроші були витрачені на різні заходи – від монтажу сцени до придбання курток вартістю 200 гривень кожна для 450 волонтерів та закупівлі плащів-дощовиків, які безкоштовно роздали під час концерту на стадіоні “Буковина”. Забезпечити пряму тарнсляцію цього концерту також допоміг “Епіцентр”. Фабрика “Буковинка” забезпечила гостей свята фірмовими цукерками власного виробництва. Старокозацький винний завод презентував для святкування вино, а фірма “Дефіс” – фірмову горілку “Старе місто”.
Жодних пільг чи компенсацій за витрачені на меценатство гроші партнери не отримають. Єдине, що вони отримали натомість – можливість розмістити свій логотип на рекламних щитах у місцях проведення основних святкових заходів. (Надія МАКУШИНСЬКА)
9-10-2008, 10:44
0
1 630