Що робити, якщо з придбаної телефонної картки не вдається поповнити рахунок мобільного зв’язку? Фахівці радять спочатку звернутися до продавця карток, а щоб уникнути подібних проблем – дотримуватися правил.
– Користувачам мобільного зв’язку слід купувати картки у спеціалізованих магазинах. Якщо придбали картку в будь-якому іншому місці, одразу після здійснення покупки варто поповнити рахунок та перевірити його стан у присутності продавця. Купуючи картку, отримайте касовий чек, що є документом, який підтверджує факт покупки картки саме в цьому пункті продажу. Чек необхідно зберігати до моменту підтвердження оператором факту поповнення рахунка. У разі виникнення технічних проблем із поповненням рахунка придбаною карткою (випадково стерті цифри коду поповнення, механічні пошкодження картки тощо) слід звертатися до оператора довідкової служби компанії мобільного зв’язку та дізнатися, яким чином можна відновити код поповнення рахунка. У разі виникнення будь-яких інших проблем із поповненням рахунка придбаною карткою (картка була використана раніше, картку поповнення рахунка підроблено) слід звератися безпосередньо до пункту продажу. Якщо з продавцем не вдалося залагодити проблему, клієнт має право звернутися з відповідною скаргою безпосередньо до управління у справах захисту прав споживачів.
– Трапляється, людина купила ваучер, але поповнити рахунок не змогла через те, що в цей час була погана мережа, якісь збої у зв’язку. Вона відправляє код, а їй у відповідь приходить повідомлення про помилку. З такими проблемами радимо людям звертатися до сервісного центру відповідного оператора. Там, як правило, проблему вирішують: код поповнення вводять у ручному режимі.
Нанесений на картці код поповнення рахунка є конфіденційною інформацію та не повинен повідомлятися жодній сторонній особі. Оператори застерігають, що компанії мобільного зв’язку не проводять акцій, які вимагають від абонента переводити кошти з рахунка свого мобільного телефону на інший рахунок або щоб абонент повідомляв стороннім особам секретний код із картки поповнення рахунка. Тому якщо такі пропозиції надходять, вони вочевидь є шахрайськими. (Н. Василишин)
КОМЕНТАР
Надія Кутиніна,
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ОБЛАСНОГО УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ:
– Продавці картки поповнення рахунка повинні надавати товарний чек на вимогу покупця. Саме цей чек допоможе відстояти права покупця, якщо виникнуть проблеми з поповненням рахунка.
НА ЗАМІТКУ
Номери телефонів центрів підтримки клієнтів (перший – для стаціонарних телефонів, другий – для безкоштовних дзвінків з мобільних телефонів вказаного оператора):
Київстар –
(044) 466 0 466 або 466
МТС –
(044) 240 00 00 або 111
Beeline –
8 800 30 101 30 або 0611
life:) –
8 800 20 5433 0 або 5433
30-09-2008, 11:04
0
4 401