Закон про скасування техогляду реально запрацює чере рік-півтора після прийняття, оскільки держава не має в своєму розпорядженні достатньо станцій техобслуговування. Про це в коментарі ТСН.ua розповів голова парламентського комітету з питань боротьби з оргзлочинністю та корупцією, нардеп Валерій Бевз.
За словами Бевза, головна філософія цього закону – прибрати корупційну схему з рук правоохоронних органів, що мали монопольне право на здійснення техогляду автотранспортих засобів. Віднині ця процедура буде здійснюватися на відповідних сертифікованих станціях ТО. Утім, поки що таких станцій в країні недостатньо.
"Тут є проблема суто організаційна, управлінська. Оскільки у нас в Україні для того, щоб якісно, своєчасно, а головне без серйозних проблем для власників автотранспорту проводити техогляд, держава потребує біля 5 тисяч станцій техобслуговування, устаткованих відповідною технікою. Це є проблема. Але я думаю, на протязі року-півтора закон запрацює на повну потужність", - запевнив Бевз.
Окрім того, як зізнався депутат, в законі є ще кілька пробілів. По-перше, він не забороняє страховим компаніям змушувати автовласників проходити техогляд лише на обраних станціях ТО. А це провокує нову корупційну схему. Також, за словами Бевза, корупція може пересунутися від правоохоронців до транспортників.
"Виходячи з того, що ми сьогодні перенесли всі проблеми проведення ТО від правоохоронних органів до станцій техогляду, відповідно, і сертифікацію цих станцій будуть проводити Міністерство транспорту і зв’язку. Тут тепер ми орієнтовно будемо шукати корупційну страхову", - заявив нардеп.
5-07-2011, 14:01
0
3 065